Zakelijke dienstverlening

Frigo koel- en vriesopslag

Add-link

Om de kwaliteit van uw voedingsmiddelen zo hoog mogelijk te houden, is het belangrijk dat deze met zorg opgeslagen worden. Voor de periode tussen de productie van uw producten en het moment dat ze in de winkel terecht komen, of gebruikt worden in restaurants, is opslag in een koel- of vrieshuis van groot belang. U wilt hiervoor graag een betrouwbaar bedrijf vinden dat net zoveel waarde hecht aan de kwaliteit van uw producten als u doet. Dit kunt u met een gerust hart overlaten aan de specialisten van Frigo Group.

Service op maat

Bij Frigo Group zijn we al jarenlang gespecialiseerd in de opslag van verschillende soorten voedingsmiddelen. Of het nu gaat om vers fruit, vis, of bewerkte producten, we kunnen altijd de perfecte oplossing op maat bieden. Met twee grote vrieshuizen in Nederland, is er voldoende plek voor uw producten. De vrieshuizen bevinden zich in ’s-Heerenberg en Nieuw-Vennep, wat ideale locaties zijn voor de distributie van uw producten. Wij zijn er zowel voor grote als kleine bedrijven, staan open voor uw specifieke wensen en denken graag met u mee.

Geconditioneerd vervoer

Frigo Group zorgt voor een perfect georganiseerde opslag van al uw diepvriesproducten, maar dit is niet het enige dat we voor u kunnen betekenen. We bieden een totaalpakket aan diensten om ervoor te zorgen dat uw voedingsmiddelen van A tot Z een optimale kwaliteit behouden. Hiervoor kunt u rekenen op ons geconditioneerd vervoer. Voor het koel- en diepvriestransport van uw voedingsmiddelen gebruiken wij onze eigen vrachtwagens en  gespecialiseerde chauffeurs. Zij hebben verstand van de producten die ze vervoeren en zorgen er te allen tijde voor dat de vriesketen niet doorbroken wordt. Wilt u weten wat Frigo Group voor u kan betekenen? Dan horen we graag wat uw wensen en verwachtingen zijn, zodat we de mogelijkheden met u kunnen bespreken.

http://www.frigogroup.com/nl/

Een arbeidsdeskundig onderzoek in uw bedrijf

Add-link

U komt als ondernemer in aanraking met arbeidsdeskundig onderzoek wanneer uw werknemer langdurig ziek of beperkt in zijn/haar werkzaamheden is. Beide partijen willen graag weten waar ze aan toe zijn: een arbeidsdeskundig onderzoek kan daarbij inzicht bieden. Kan uw werknemer nog terug aan het werk in uw bedrijf, of moet er een alternatieve organisatie worden gezocht waarin hij of zij aan het werk kan? Op dit soort vragen biedt het arbeidsdeskundig onderzoek antwoord, en daarmee duidelijkheid voor u en uw werknemer.

Het uitvoeren van een arbeidsdeskundig onderzoek

Volgens de wetten van het UWV bent u als ondernemer en werkgever verplicht een arbeidsdeskundig onderzoek te laten uitvoeren wanneer uw werknemer langere tijd niet in staat is te werken door ziekte of andere beperkingen. Het UWV zal dit controleren bij de WIA-aanvraag en legt u een loonsanctie op wanneer u het onderzoek te laat aanvraagt. Het is dus belangrijk hier goed, en op tijd, naar te kijken.

Het onderzoek bestaat uit interviews met u, de werknemer en de bedrijfsarts en geeft antwoord op vragen met betrekking tot de belastbaarheid van uw werknemer, of het überhaupt mogelijk is de werknemer weer in uw organisatie aan het werk te krijgen en of er mogelijke aanpassingen verricht moeten worden om de werknemer weer aan het werk te krijgen.

ADXPERT gaat voor een snelle en efficiënte aanpak van het arbeidsdeskundig onderzoek. Het onderzoek wordt binnen vijf dagen na uw aanvraag bij u op locatie uitgevoerd en u ontvang binnen vijf dagen na deze uitvoering een conceptrapportage van ons.

Onze arbeidsdeskundigen schrijven voor u een helder en concreet onderzoek met daarin concrete adviezen betreffende uw werknemer en geven aan wat de mogelijkheden zijn voor u als werkgever en voor de werknemer.

Waar kan ik het onderzoek aanvragen?

Via de website van ADXPERT kunt u vrijblijvend een offerte aanvragen. Ook vindt u er een contactformulier, wanneer u deze invult ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk een reactie.

Uiteraard zijn wij ook telefonisch te bereiken voor arbeidsdeskundig advies, bij vragen of wanneer u aanvullende informatie over onze diensten wenst te verkrijgen.

Zoektocht naar arbodiensten

Add-link

Afgelopen week ben ik arbodiensten met elkaar gaan vergelijken. Ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe arbodienst. Ik ben op dit moment aangesloten bij een grote, landelijke dienst, maar ben hier niet tevreden over. Er is weinig sociaal, vriendelijk gedrag en je merkt dat het bij hen vooral gaat om het binnen halen van zoveel mogelijk geld. Ik wil dus naar een nieuwe dienst, waar ik wel geholpen wordt waar nodig en waar ik het liefst ook nog iets minder kwijt ben. Ik moet nu dus opzoek naar een nieuwe, maar op heel veel websites is gewoon geen tarief te vinden en kan je alleen de voorwaarden lezen, maar die zijn vaak bladzijdes groot en zoveel tijd wil ik er ook niet aan besteden. Daarom ben ik opzoek naar een bedrijf die voor mij arbodiensten vergelijkt en waar ik de beste offertes van kan ontvangen!

Zoeken naar arbodiensten

Ik ben dus gaan zoeken naar een bedrijf die voor mij arbodiensten kan vergelijken en op een rijtje kan zetten. Ik wil er niet te veel tijd aan besteden namelijk. Ik ben gaan zoeken via internet en kwam verschillende website’s tegen welke je een offerte op sturen waar je uit kan kiezen. Deze offertes ontvang je als ze zijn afgestemd op jouw eigen wensen en behoeften. Ik ben dus deze websites gaan bekijken en ik vond duidelijk Arbomakelaar de beste. Maar vooral het makkelijkste. Je ontvangt daar 3 offertes die aan jou wensen en behoeften voldoen. Hier hoef je alleen maar een formulier op de website voor in te vullen en dan ontvang je ze zo snel mogelijk in de mailbox. Ik heb het formulier ingevuld en ontving enkele dagen later 3 offertes die geheel aan mijn wensen voldeed. Deze heb ik met elkaar vergeleken en heb daar een keuze van gemaakt voor arbodiensten. Dankzij de Arbomakelaar kon ik arbodiensten met elkaar vergelijken die aan mijn wensen voldoen!

Waar stemkastjes huren

Add-link

Wij gaan stemkastjes huren bij www.intervote.nl. Voor een bijeenkomst van de Bestuursleden van ons bedrijf wilde wij een meningenonderzoek doen. Om dit zo anoniem mogelijk te doen zochten wij op stemkastjes huren, in Google. Al snel kwam ik terecht bij intervote.nl.En ging snel over tot aankoop. Ik wilde een anoniem onderzoek doen over de bevindingen van de werkwijze van de afgelopen maanden.

Wanneer je stemkastjes bij intervote.nl wilt huren is dit een goede keuze. InterVote heeft als Core Business stemkastjes verhuur. Al 20 jaar zijn zij gespecialiseerd in het volledig verzorgen van interactieve bijeenkomsten. Bij intervote kan je stemkastjes met één van onze productspecialisten huren voor projecten in binnen- en buitenland. Ondersteund met primair drie verschillende stemsystemen (unieke management informatie software) en tot 4000 stemkastjes.

Stemkastjes huren

Naar aanleiding van een mail, naar de werknemers, met de vraag: Waar stemkastjes huren? kreeg ik een mail van een collega. Hij vertelde op een bijeenkomst te zij n geweest en daar ook stemkastjes te hebben gebruikt. Deze kwamen bij intervote vandaan en waren niet extreem duur. Ik besloot intervote.nl te bezoeken en was meteen tevreden met de informatie hierop.

InterVote stuurde ik een mail met mijn vragen en ze mailde terug dat wij nog die week stemkastjes kunnen huren voor een lage prijs ook beantwoorde hij mijn vragen. Ik was overtuigd en besloot om een belletje naar het bedrijf te doen om een bestelling te doen voor goedkoop stemkastjes huren.

Zoek jij ook stemkastjes? Wil jij voor een evenment stemkastjes huren, maar weet je niet waar? Kijk dan eens op intervote.nl of bel ze eens op als je vragen hebt. Ze zorgen voor een snelle aflevering van de stemkastjes voor een goedkope prijs. Ik was gelijk overtuigd, ik denk dat jij dat ook kan zijn!

Online marketing bureau gezocht

Add-link

Sinds kort zoeken wij een online marketing bureau met SEO specialisten. We zijn een bedrijf voor inrichting in huis, met onder anderen raamdecoratie, vloeren, vloerbedekking en nog meer aan accessoires. Onze website werd gemaakt door een bedrijf in de buurt en die gingen ook aan de slag met ons SEO. Dat houdt in zoekmachine optimalisatie. Hoe beter dat is, en hoe meer aandacht besteden wordt hoe makkelijker je hoog in Google kunt komen, dus ook gevonden wordt door nieuwe potentiele klanten die met een bepaald zoekwoord zoeken op internet. Dat is ook wat het bedrijf voor ons moest doen. Helaas ging dat mis en zijn wij ons geld kwijt. Dat bedrijf was niet heel goed voor online marketing en we kregen geen bezoekers.

Doelbewust Online Marketing

Door opnieuw te zoeken in Google kwam ik dit keer Doelbewust online marketing tegen als SEO specialisten. Een bedrijf gericht op zoekmachine optimalisatie, google advertising, sociale media en nog veel meer, met name alles wat kan helpen om met jouw bedrijf in de top posities van Google te komen.

Snel heb ik contact opgenomen met het bedrijf om wat meer informatie te krijgen. Via de telefoon werd het mij verteld dat ze mijn probleem erkennen en zeker willen helpen. Eerst moest er een marketing scan komen, om te kijken of alles op de site klopt en is goed geoptimaliseerd. Vervolgens zouden we aan tafel zitten om te bespreken wat de beste optie is: organisch hoog in Google te komen met SEO, of gebruik te maken van AdWords en te gaan adverteren via Google.  

Doelbewust.nl een echte aanrader!

Ik kan garanderen dat doelbewust.nl een echte aanrader is als je op zoek bent naar SEO specialisten! Het team is vrij snel aan de slag gegaan met ons website en met SEO. Na één maand was er al een groot verschil te zien.

We zijn blij dat we Doelbewust hebben gevonden, en raden het zeker aan collega’s ook.

Incassobureau inschakelen

Add-link

Klik hier voor de website van Incasso Advocaten. Dat zag ik staan op een forum website over het niet ontvangen van het geld van debiteuren. Ik heb namelijk last van een aantal debiteuren die mijn facturen niet betalen. Zo gebeurde dit laatst ook weer. Een debiteur had bij mij een paar dozen vol met schoenen gekocht voor in zijn winkeltje. Hij wilde het graag met spoed ontvangen want hij was bijna door zijn gehele assortiment heen zij hij. Ik ging er dus vanuit dat het wel goed ging met zijn onderneming. Ik zette alles op alles om zijn bestelling te kunnen leveren en dat lukte ook. Ik bezorgde de bestelling ruim op tijd bij hem af en gaf hem de factuur mee. Hij beloofde mij zodoende dat hij dit zo snel mogelijk zou betalen, maar niet dus! Lees in deze blog wat ik voor stappen heb ondernomen met het incassobureau.

Incassobureau zoeken

Ik ben dus opzoek gegaan naar een incassobureau in de buurt van Veenendaal. Met als wens dat deze mij niet al te veel zou gaan kosten. Ik besloot een berichtje te plaatsen op een forum, en al snel kreeg ik een aantal reacties. In één van de reacties stond een link naar een incassobureau in Veenendaal, welke jou zaak aanvecht,  zonder dat het mij geld zou kosten. Precies wat is zocht! Toen ik de website van incassobureau Incasso Advocaten tegenkwam en bekeek was het goed. Op de website las ik veel informatie. En ook dat iik recht heb op mijn geld en dat het inschakelen van een incassobureau mij daardoor niks zal kosten. Want wanneer ik de eventuele rechtszaak win, gaan de kosten naar mijn debiteur.

Zoek jij ook een incassobureau in Veenendaal, welke jou zaak aanvecht tegen een tarief van wel €0,-? Dan is Incassobureau Incasso Advocaten zeker een aanrader voor jou!

Waarom is een salarisservice zo handig?

Add-link

Elk jaar verandert er wel weer iets met betrekking op het salaris en u moet dus ook elk jaar weer kijken naar de salarissen van je werknemers, je probeert dit zo goed mogelijk bij te houden, maar soms is dit niet meer te doen. het berekenen van een salaris lijkt wel onmogelijk geworden en leuk is het al helemaal niet. Gelukkig zijn er nu bedrijven die een salarisservice aanbieden, wat zelfs 24 uur per dag toegankelijk is. Het voordeel is ook nog eens dat je de loonstrookjes niet meer overal hebt rond slingeren, de werknemers kunnen het namelijk gewoon inzien op hun desktop. Een salarisservice maakt namelijk gebruikt van een software.

Naast dat het heel erg gemakkelijk is, zal jij ook meer tijd over hebben en de salarissoftware zorgt dat alles up-to-date blijft, zelfs cao aanpassingen worden doorgevoerd. Je hoeft je niet meer telkens te ergeren, omdat je weer opnieuw de salarissen moet berekenen en je hebt meer tijd over voor vrije tijd. Snap je even niets meer van de software? Geen probleem, neem gewoon even telefonisch contact op.

De salarisservice kan ook nog eens uitgebreid worden bij vele aanbieders, bijvoorbeeld met een managementinformatiemodule, alle managementinformatie kunt u hier vinden. Je kan bijvoorbeeld additioneel toevoegen dat de overboeking van de salarissen automatisch gaat. Andere opties hebben vaak betrekking op alles omtrent de salaris, bijvoorbeeld periodieke loonopgaven, dit zal per aanbieder verschillen. Als bedrijf kunt u dus ook nog een hoop zelf bijhouden en de kosten minimaliseren als u dat fijn vindt. Heeft u toch behoefte aan meer vrije tijd, dan is het goed mogelijk om meer uit te besteden. Het externe bedrijf mag niets met uw gegevens doen en daar hoeft u zich dus ook geen zorgen over te maken. Dus als u klaagt over de loonstrookjes of weinig vrije tijd, dit is vaak een eigen keuze.

http://cbbs.nl/