Add Link
Image default
Zorg

Met de software van Incura houd je meer tijd over je cliënten

De Incura patiënten software voor de zorg wordt steeds populairder. Waarom? Dit pakket maakt de administratie een stuk makkelijker én leuker!

Incura maakt het mogelijk de volgende terugkerende taken op één plek te doen (zonder steeds heen en weer te wisselen tussen programma’s dus):

  • bijhouden van de praktijkagenda;
  • opstellen en versturen van facturen;
  • toepassen van meetinstrumenten.

Alle gegevens worden veilig in de cloud bewaard. Je kunt altijd en overal inloggen: achter je bureau vanaf je laptop, in de trein via je tablet of thuis op de bank middels je telefoon. Er blijft geen werk liggen en de efficiency gaat omhoog. Jij bent als zorgverlener ‘in control’ en dat maakt je nog professioneler. Het allergrootste voordeel van Incura is dat je uiteindelijk extra tijd overhoudt voor je cliënten.

Per werkveld zijn er handige koppelingen

Incura is geschikt voor de volgende disciplines: ergotherapie, fysiotherapie, GGZ, logopedie en oefentherapie. Per werkveld zijn handige koppelingen te maken. Logopedisten kunnen audiobestanden integreren in patiëntendossiers. Ga jij binnenkort je eigen fysiotherapiepraktijk starten? Fysiotherapeuten maken veel gebruik van animaties met oefeningen die ze naar afzonderlijkere cliënte kunnen mailen. Incura sluit naadloos aan op het meetinstrument Canadian Occupational Performance Measure (COPM). Een uitkomst voor veel ergotherapiepraktijken!

Belangrijke features

Kijken we naar het algemene plaatje dan worden met name features als de volgende hoog gewaardeerd:

  • koppeling met NIVEL zorgregistratie eerste lijn;
  • vrije formulieren voor eigen notities;
  • Incura Pro app met automatische aanpassing aan alle mogelijke beeldformaten;
  • sms- en emailservice. 

Goede support en consultancy sessies

Incura is overzichtelijk ingedeeld en gebruikersvriendelijk. Nieuwe gebruikers hebben meestal voldoende aan de korte instaptraining die Incura standaard aanbiedt. Soms is extra support nodig. Dat kan op afstand door middel van VNC Instant Support. Een Incura-medewerker logt tijdelijk in om het probleem op te lossen. Gaat jullie hele team voortaan in Incura werken? Wellicht zijn jullie gebaat bij een aantal consultancy sessies. Mogelijke topics zijn:

  • een soepele overgang van het ene naar het andere boekjaar;
  • automatisch versturen van vragenlijsten naar nieuwe patiënten.

Hebben we je interesse weten te wekken? Neem contact op Incura (088 946 22 33, info@incura.nl) en vraag het demopakker aan!

https://www.incura.nl/