Goodiebags: Het perfecte promotiemateriaal voor beurzen of evenementen

Op beurzen of evenementen wil je je slag slaan om zo veel mogelijk nieuwe klanten te bereiken en op te vallen als bedrijf. Om op te vallen kun je daarvoor verschillende manieren van marketing toepassen om meer naamsbekendheid te krijgen. Een goede goodiebag is daar uiterst geschikt voor. Met een goodiebag kun je de band met een bestaande klant versterken of juist nieuwe klanten kennis laten maken met het bedrijf.

Maar hoe stel je eigenlijk een goede effectieve goodiebag samen?

Er zijn een aantal dingen belangrijk om rekening mee te houden. Je wilt immers wel dat het doel wat je met de goodiebag hebt bereikt word. Zo is het bijvoorbeeld belangrijk om geen enorm lange brochures in je goodiebag te stoppen. Deze belanden vaak direct op de stapel waar niet meer naar om gekeken word. Om effectief je klanten te informeren over je bedrijf kun je er beter voor kiezen om een korte bondige bedrijfsfolder mee te geven. De kans dat deze gelezen word is vele malen groter waardoor je de essentiële informatie over je bedrijf bij de klant onder de aandacht krijgt.

Naast de bedrijfsfolder is een originele goodie ook onmisbaar. Denk goed na over wat voor soort goodie je mee wilt geven want helaas gebeurt het nog te vaak dat bedrijven een goodie toevoegen die totaal niet bij het bedrijf past. Wat wil je uitstralen en wat is je doel met de goodiebag? Heb je een bedrijf in de sport dan kan je bijvoorbeeld een handdoek of een bidon toevoegen maar en je een huidspecialist dan is een crème weer meer passend. Met een originele en passen die goodie is de kans groter dat jouw bedrijf blijf hangen in het geheugen van de klant. Zeker wanneer je een goodie toevoegt die klanten voor een langere tijd kunnen gebruiken. Weet je niet welke goodie je het beste kan nemen? Kies iets wat iedereen kan gebruiken. Zo vergroot je het bereik het beste bij je klanten.

Hoe val je nog meer op met je goodiebag?

Zeker op beurzen en evenementen kun je met goodiebag tasjes flink opvallen. Wanneer je de goodiebag bedrukt met jouw logo, bedrijfsnaam of passende quote kun je een nog grotere groep mensen bereiken. Door deze vervolgens uit te delen zullen meerdere personen met jouw tas en opdruk rondlopen wat natuurlijk een enorme boost is voor je naamsbekendheid. Een opvallende goodiebag met een goede uitstraling zal veel gezien worden door potentiële klanten en maakt klanten ook nieuwsgierig naar de inhoud. Daarnaast is een groot voordeel van een goodiebag ook dat dit nog lang doorwerkt na een evenement of beurs. Afhankelijk van het soort goodie kan jouw bedrijf nog weken of zelfs maanden na de beurs nieuwe klanten opleveren. Benieuwd naar de mogelijkheden?

Goodiebags: Het perfecte promotiemateriaal voor beurzen of evenementen

Tags:

Gerelateerde berichten die u wellicht interesseren

Inspiratie voor uw interieur met waterdamphaarden

Bent u op zoek naar een stijlvolle, moderne haardoplossing die past bij uw interieur? Dan zijn waterdamphaarden en bio-ethanolhaarden ideale ...

Bouwen volgens de Eurocode voor staal met Excel-rekenbladen

In de bouwsector is het naleven van de Eurocode voor staal een absolute noodzaak voor het waarborgen van de veiligheid ...

Bestel het beste kruidenrijke grasmengsel voor uw veehouderij

Het kiezen van het juiste grasmengsel voor de veehouderij is essentieel voor de gezondheid van uw vee en de vruchtbaarheid ...

Ontdek spannende Vacatures HRM in de Randstad

Ben je op zoek naar een HR-vacature nabij Den Haag of geïnteresseerd in vacatures HRM in de Randstad? Dit is ...

Waarom moet je gebruikmaken van een schoolfotograaf

Het vastleggen van kostbare momenten tijdens de schooljaren is niet alleen een traditie, maar ook een manier om blijvende herinneringen ...

De evolutie van efficiëntie: moderne kassasystemen

In de wereld van detailhandel en horeca vormt de kassa de spil van transacties en financiële handelingen. Terwijl vroegere kassasystemen ...

Sneller typen: een gids naar vlotte Toetsaanslagen

In onze digitale samenleving is snel en efficiënt typen geen luxe, maar eerder een waardevolle vaardigheid die deuren opent naar ...

Tips voor hydratatie en verzorging

Een droge huid kan een bron van ongemak en frustratie zijn, vooral wanneer deze gepaard gaat met jeuk, schilfering en ...

Gietvloeren: een innovatieve revolutie in vloerdesign

Gietvloeren hebben de wereld van vloerdesign op zijn kop gezet met hun innovatieve kenmerken en moderne uitstraling. In deze verdere ...

Het aanschaffen van een houten kist: functioneel en stijlvol

Het aanschaffen van een houten kist kan een slimme en veelzijdige keuze zijn voor diverse doeleinden. Of je nu op ...

De elektrische pompwagen:efficiëntie in beweging

In magazijnen en distributiecentra is het efficiënt verplaatsen van goederen van cruciaal belang voor een soepel logistiek proces. Een essentieel ...

De evolutie van telefoontasjes: Van noodzaak tot trendy modeaccessoire

Telefoontasjes hebben een opmerkelijke reis doorgemaakt, van eenvoudige noodzaak tot stijlvolle modeaccessoires. Deze kleine, maar krachtige metgezellen zijn niet langer ...

Natuurlijke energieboost: De voordelen van Cordyceps en Lions Mane voor fysieke prestaties

Als je op zoek bent naar een natuurlijke boost voor je energieniveaus en fysieke prestaties, dan zijn Lion’s Mane en ...

De motor achter efficiënte logistiek

Een fulfilment center vormt het kloppende hart van de logistieke operatie voor veel bedrijven, vooral in de wereld van e-commerce. ...

De black box in de auto

De term “black box” roept vaak associaties op met mysterie en onbekendheid. In de context van auto’s is een black ...

De kracht van een professionele spaans vertaler

In de hedendaagse snel veranderende en geglobaliseerde wereld is effectieve communicatie essentieel. Een onmisbaar element in dit communicatielandschap is het ...