Add Link
Image default
Zakelijk

Verhuizen naar een nieuwkantoorpand?

Een kantoorprinter is heel wat anders dan een printer die je thuis gebruikt. Zo moet een printer op kantoor aan flink wat eisen kunnen voldoen. Allereerst moet er veel geprint kunnen worden, daarnaast moet er ook snel achter elkaar kunnen worden geprint. Maar wat kost zo’n printer nu precies? Je betaald niet alleen kosten voor de aanschaf van een printer, maar vaak ook voor de levering, de inkt, voor eventuele reparaties en natuurlijk ook het onderhoud. Met andere woorden: het vinden van een betaalbare kantoorprinter is nog niet zo eenvoudig. Maar niet al je op Wijverhurenprinters.nl kijkt: hier kun je goedkoop printers huren.

Zoek en stel je printer zelf samen
Wist je dat je bij deze specialist zelf een printer uit kunt zoeken en alle benodigdheden kunt samenstellen? Het is online in een handomdraai geregeld. Het enige dat je hoeft te doen is een aantal stappen te doorlopen en vragen te beantwoorden en je krijgt automatisch een printer te zien die voldoet aan al jouw wensen en verwachtingen. Het fijne is dat je de printer van je wens vervolgens tegen een voordelig tarief kunt huren. Zeker het overwegen waard dus. Een printer huren is in de regel altijd goedkoper dan er eentje kopen. Een ander voordeel is dat je bij het huren bij deze specialist zelf niet verantwoordelijk bent voor het onderhoud.

Waarom voor deze expert kiezen?
Een kantoorprinter huren bij bovenstaande expert heeft een aantal onmiskenbare voordelen ten opzichte van de concurrentie. Je vindt hier aanmerkelijk lagere kosten dan bij de meeste andere printeraanbieders. Je krijgt een kantoorprinter van de bovenste plank voor de laagste prijs. Huur je een degelijke kantoorprinter? Dan krijg je automatisch een all-inclusive prijs. Bovendien wordt hij gratis vervoerd, geïnstalleerd en op het netwerk aangesloten. Ook kan je gebruik maken van de Xerox Remote Print Services. Bij een storing staat er een monteur voor je klaar. Een ander voordeel is dat er bij reparaties geen arbeidsloon wordt verrekend.

De mogelijkheid van extra opties
Je kunt extra opties aanvinken, mocht je daar behoefte aan hebben. Zo kun je onder andere sorteereenheid, papierlader en andere accessoires aangeven. Klaar met selecteren? Klik dan op “Bestel”. Er worden standaard korte levertijden beloofd. Binnen 24 uur zal er contact met je opgenomen worden over de levering van je printer. Je plant de afspraak in op het moment dat jou het meest schikt. De klantenservice kun je bereiken via chat en e-mail, maar ook via telefoon. Kortom: mocht je er niet aan uitkomen? Dan is er altijd de garantie dat je hulp krijgt.