Add Link
Image default
Telefonie

Klantenservice bereiken van bedrijven? Deze acht bedrijven geven het goede voorbeeld

Wat is uitzonderlijke klantenservice?

Uitzonderlijke klantenservice is de onvoorwaardelijke toewijding om elke persoon het hoogste niveau van product of service te bieden, ongeacht de omstandigheden.

Het maakt niet uit of de klant schuld heeft aan het probleem. Het maakt niet uit of het een once-in-a-lifetime situatie is. Als u nadenkt over het leveren van uitzonderlijke klantenservice, onthoud dan dit eenvoudige motto: doe alles en nog wat binnen uw macht ligt. 

Heb jij ook vaak moeite met de klantenservice bereiken van bedrijven? Hier zijn acht van de beste klantenservicebedrijven die er zijn – bedrijven die hun klanten echt versteld doen staan ​​met superieure service – samen met enkele specifieke gevallen die bewijzen dat deze bedrijven bereid zijn verder te gaan.

1. Handelaar Joe’s

Trader Joe’s heeft niet voor niets een cultstatus. De particuliere supermarktketen met vestigingen in het hele land geeft altijd prioriteit aan werknemers en klanten.

2. Rackspace

Rackspace , een cloudinfrastructuurbedrijf, verankert zijn premium prijzen met eersteklas oplossingen en nog betere service. De organisatie wint regelmatig brancheprijzen – en met goede reden. Ze noemen hun aanpak ‘fanatieke steun’.

3. Ritz-Carlton

De mensen van Ritz-Carlton weten hoe ze een uitstekende klantervaring moeten bieden. Om hun premiumprijzen te rechtvaardigen, zorgt Ritz ervoor dat haar klanten nauwgezet goede en persoonlijke service krijgen.

4. Wistia

Onze vrienden bij Wistia staan ​​bekend om hun geweldige steun, vooral met nieuwelingen die vaak nogal in de war zijn wanneer ze voor het eerst met video beginnen.

5. CVS

Sinds de eerste CVS zijn deuren opende, heeft het bedrijf mensen in staat gesteld om gezond te blijven en de producten te krijgen die ze nodig hebben. Ook heeft CVS al meer dan 30 jaar een dienst die alles te maken heeft met het helpen van mensen en niets met haar rol als farmacie.

6. Buffer

We ontdekten voor het eerst hoeveel Buffer van hun klanten houdt toen Help Scout-alumn Gregory Ciotti Leo Widrich interviewde over hoe het Buffer-team omgaat met ondersteuning.

7. JetBlue

De geliefde luchtvaartmaatschappij JetBlue stelde een verheven doel om klanten blij te maken toen ze in 1998 de lucht in gingen. Hun Customer Bill of Rights zette nieuwe normen voor de industrie, en hun klantenserviceteam op afstand schiep een nieuw precedent voor werken op afstand vanuit het comfort van hun huizen.

8. StudioPress

Het StudioPress- team is zeer actief op hun ondersteuningsforums: vragen van klanten worden vaak binnen enkele minuten beantwoord.

Ben je op zoek naar de klantenservice van reisorganisaties? Lees hier hoe je hen het beste bereikt.

https://klantenservicedirect.nl/