Marketing

Warmhoudbakken in de horeca

Add-link

Hoe houd je die heerlijke gerechten die je net hebt klaargemaakt op de juiste temperatuur? Je bent steeds weer op zoek naar de beste apparatuur waarmee je nog lekkerdere schotels kunt bereiden. Je tovert met voedsel, je vindt het bijna magisch om van verschillende ingrediënten een perfect diner op tafel te zetten. Gasten noemen je zelfs wel eens dé food-artist van de stad.

Verse frites in warmhoudbakken

 

Je nieuwe foodtruck is klaar voor gebruik en staat te pronken op het pittoreske pleintje in het naburige dorp. Gelukkig zijn er vandaag veel toeristen die het interessante plaatsje komen bezichtigen en die bij jou lekkere Vlaamse frieten komen kopen. Die nieuwe warmhoudbakken speciaal voor in de horeca die je laatst aangeschaft hebt, zijn geweldig! Mensen lopen met hun bakje patat over het plein en zo komen weer andere mensen op het idee om bij jouw trendy mobiele kookstation ook iets hips te eten. De truck ziet er uit als een Indiase vrachtwagen met veel kleurtjes, chroom en lichtjes. Hartstikke leuk! Het terras ervoor heb je ook afgescheiden met gekleurde lichtjes aan een kabel waar je onderdoor kunt lopen. Onwijs leuke metalen stoeltjes en ronde tafeltjes die regelrecht uit Nepal lijken te komen, heb je onlangs voor een habbekrats kunnen kopen bij een groothandel in vintage meubels.

Ook glühwein in de warmhoudbakken

 

Je zit trouwens alweer vol ideeën voor straks in de winterperiode. Glühwein uit grote warmhoudbakken verkopen. De bakken staan in het groen van dennentakken en hulst met rode besjes. Sfeerlichtjes eromheen en vanuit je foodtruck verkoop je er aardappelkroketjes en pittige vegetarische balletjes bij. Je ziet de mensen nu al in de rij staan voor je truck. Je partner moet extra kunststof glazen gaan halen want het is een gigantisch succes. En dat alleen maar door het aanschaffen van een paar handige warmhoudbakken!

 

5 dingen die je moet weten over SEO in Eindhoven

Add-link

SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands zoekmachine optimalisatie. Veel bedrijven focussen op SEO, maar ook veel bedrijven laten hier kansen liggen. Hieronder volgen 10 dingen die je moet weten over SEO. Van basiskennis tot handige weetjes.

1.      Lange termijn strategie

SEO is een lange termijn strategie. Het kost veel tijd en energie, maar uiteindelijk profiteer je van echt resultaat.

2.      Verschil met SEA

Veel mensen vergissen zich met SEA als het om SEO gaat. SEA staat voor Search Engine Advertising en is in tegenstelling tot SEA een korte termijn strategie. Het gaat om advertenties die worden geschreven die boven de organische zoekresultaten komen te staan. Deze advertenties van SEA staan dus boven SEO, zolang er voor betaald wordt.

3.      Google ranking

Bij SEO draait het allemaal om de Google ranking. Google gebruikt een algoritme waarmee Google bepaalt welke websites bovenaan worden weergegeven bij het zoeken naar een zoekwoord. Het doel van jouw SEO Eindhoven is natuurlijk om zo hoog mogelijk in de Google ranking te komen met jouw website.

4.      Houd je bezoekers in de gaten

Vraag jezelf altijd af wat de bezoekers van je website zouden willen lezen. Google wordt namelijk steeds slimmer waardoor kwaliteit ook meetelt. Wanneer Google merkt dat websitebezoekers je content niet interessant vinden, zal jouw website de volgende keer minder hoog getoond worden in de Google ranking.

5.      SEO kent vele voordelen

SEO Eindhoven heeft meerdere voordelen. Zo kost SEO geen advertentiebudget, zoals bij SEA wel het geval is. Een heel belangrijk voordeel is dat je met de juiste strategie jarenlang kan profiteren van de inspanningen die je hebt geleverd in SEO.

Hulp nodig bij je SEO Eindhoven? Er zijn meerdere SEO specialisten in de omgeving van Eindhoven die jou graag helpen.

https://web-wings.nl/seo-eindhoven/

Dé organisatie om een instructievideo te laten maken voor jouw bedrijf

Add-link

Dé organisatie om een instructievideo te laten maken voor jouw bedrijf

Wil jij de veiligheid binnen jouw bedrijf naar een hoger niveau tillen of jouw personeel of afdeling ontzorgen? Laat een instructievideo maken. Door jouw veiligheidsinstructies of meest voorkomende vragen visueel te maken en uit te leggen maak je deze materie voor iedereen helder. En niet alleen dat, ook kun jij juridisch aantonen dat jij je aan jouw werkgeversverplichting omtrent veiligheidsvoorlichting hebt voldaan. Dat gaat echter niet met een video van laag niveau. Daarom doe je er goed aan om een professionele partij in te schakelen. Een instructievideo laten maken kun je prima overlaten aan videomarketingbureau ZoomWorks. En het is zeker de investering waard.

Voordelen van een instructievideo laten maken

Visualisatie van informatie werkt. Al helemaal als je jouw instructievideo versterkt met tools zoals interactiviteit. Want informatie zien werkt goed, wanneer mensen ook daadwerkelijk iets met deze informatie moeten doen werkt het als een tierelier. Wanneer je er voor kiest om in jouw instructievideo meest gestelde vragen te beantwoorden en uit te leggen zorgt dit ook voor een flinke loyaliteit boost richting jouw merk. Jouw doelgroep voelt zich namelijk geholpen en krijgen een positief gevoel bij jouw bedrijf of merk. Doe je dit regelmatig, dan verhoog je ook nog eens jouw betrouwbaarheid tegenover de doelgroep én jouw personeel. En laat je aan de buitenwereld zien dat je naar ze luistert, je hen wilt helpen en creëer je langzaamaan een steeds hogere status als kennisdeler en een partij met expertise.

Kosten van een instructievideo laten maken

Een instructievideo laten maken is natuurlijk niet gratis. Bij ZoomWorks snappen ze dan ook dat je graag meer duidelijkheid wil over de kosten van een instructievideo laten maken. Maar ze zijn er ook meteen heel helder in: er is geen universeel antwoord op. Iedere partij die nu een gerichte prijs kan geven is geen professionele partij. Want een instructievideo is altijd maatwerk, en de kosten zijn sterk afhankelijk van een aantal factoren. Denk hierbij aan het vertalen van de informatie naar heldere, begrijpbare materie, het uitwerken van een script, productievoorbereidingen, filmen, nabewerken, en ga zo maar door. Een professionele partij zoals ZoomWorks heeft simpelweg meer informatie van je nodig om écht een gerichte prijs te noemen. Maar ZoomWorks wil je niet met lege handen naar huis laten gaan en licht wel een tip van de sluier: gemiddeld liggen de kosten van een instructievideo laten maken tussen de €2.500,- en €10.000,-.

Meer weten over een instructievideo laten maken bij ZoomWorks?

Heb je behoefte aan meer informatie over het laten maken van een instructievideo bij ZoomWorks? Neem eens een kijkje op hun website en bekijk welke instructievideo’s zij al gemaakt hebben voor hun klanten. Wil je liever meteen iemand spreken? Neem contact met ze op, ze praten graag met je verder en inspireren je met nog meer voorbeelden.

Tips voor het vinden van een baan in de marketing

Add-link

Ben je net afgestudeerd of werk je al en ben je op zoek naar een nieuwe baan in de marketing? De vacatures liggen voor het oprapen, dus het hoeft niet lang te duren voordat je een nieuwe baan hebt. Maar hoe vind je nu een baan binnen de marketing dat écht bij jou past en waar je jezelf wel een tijdje ziet werken? Je leest het hier!

Waar wil je werken?

Als je op zoek gaat naar een baan in de marketing zul je waarschijnlijk onwijs veel functies tegenkomen. Het werkveld is namelijk best breed, wat zowel een voordeel als een nadeel kan zijn. Het voordeel is dat je ongetwijfeld snel een vacature kunt vinden, het nadeel is dat je door de bomen het bos niet meer kan zien. Met zo veel keuze is het daarom ook goed om eerst voor jezelf na te gaan bij wat voor een organisatie je zou willen werken en binnen welke functie. Wil je bijvoorbeeld bij een internet marketing bureau aan de slag? Of kies je toch liever voor een marketingcommunicatie afdeling bij een grote gigant? Als je dit voor jezelf helder hebt, wordt de zoektocht naar een baan ook steeds makkelijker.

Kwaliteiten

Aangezien het werkveld zo breed is, is het goed als je jezelf kunt specialiseren. Benoem daarom tijdens het solliciteren ook jouw kwaliteiten. Zo val je op met je cv en spring je eruit boven de rest van de sollicitanten. Bedrijven zoeken namelijk graag iemand die kennis heeft van meerdere facetten van het vak. Heb je cursussen, workshops of aanverwante opleidingen gedaan? Laat dit dan vooral ook weten. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat bedrijven op zoek zijn naar mensen met kennis van zoekmachine optimalisatie of van copywriting en design. Hoe meer je jouw kwaliteiten dus bedrukt, hoe beter!

Netwerk

Je netwerk is ontzettend belangrijk als je op zoek bent naar een baan. De meeste mensen vinden namelijk via een bekende een nieuwe werkgever. Plaats daarom op social media een berichtje dat je op zoek bent naar een bepaalde functie, binnen een bepaald soort organisatie. Zo kan je netwerk ook een oogje in het zeil houden en jou waarschuwen als er een leuke functie voorbij komt. Plaats bijvoorbeeld een berichtje op LinkedIn en Facebook en licht je netwerk ook mondeling in. Zij kunnen ook weer in hun eigen netwerk doorvertellen dat jij op zoek bent naar een baan, waardoor het balletje vanzelf bij een potentiële werkgever komt. Hiernaast kan je netwerk gelijk een goed woordje voor je doen!

Online Marketing Bureau Nijmegen: in deze tijd meer nodig dan ooit tevoren

Add-link

In een tijd waarin men meer thuis moet blijven is het voor bedrijven van belang dat zij online vindbaar zijn voor hun klanten en de contacten met hen onderhouden. Het Online Marketing Bureau Nijmegen: Go Online biedt hiervoor uitstekende kansen. Go Online is een online marketing bureau uit Nijmegen gelegen aan de rand van het natuurgebied ‘De Ooijpolder’. Go Online heeft al meer dan 5 jaar ervaring en heeft in die tijd meer dan 75 tevreden klanten geholpen met het optimaliseren van hun bedrijf. Aan het roer staan twee jongen honden die met veel enthousiasme de online vindbaarheid van lokale bedrijven in Nijmegen vergroten.

Waarom dit online marketing bureau in Nijmegen?

Go online levert maatwerk websites, die geoptimaliseerd zijn voor een hoge ranking in Google en gebruiksvriendelijk zijn voor desktop, tablet en mobiel. Tevens leveren ze een online marketing die focust op meer omzet en leidt tot gekwalificeerde leads. Ook zorgen zij voor efficiënte softwarekoppelingen op basis van REST API en hebben ze hoogwaardige ervaring met Exact, SAPB1 en andere slimme softwareprogramma’s.

Waarom nu meer nodig dan ooit tevoren?

In tijden waarin men meer thuis zit en vanuit thuis goederen en diensten besteld is een goede webshop van zeer groot belang. Go Online biedt eenvoudig beheer van bestellingen en klanten voor bedrijven die geoptimaliseerd worden voor meer verkoop. Tevens zorgt Go Online ervoor dat deze bestellingen geïntegreerd zijn met je boekhouding.

Ben je als lokale ondernemer dus opzoek naar nieuwe uitdagingen in deze tijd dan kan Go Online jou hierbij helpen. Uiteraard blijft lokale zichtbaarheid in de offlinewereld ook belangrijk. Go Online zorgt ervoor dat jouw ideeën vertaald worden naar visuele communicatiemiddelen. Jouw merkidentiteit wordt gekoppeld aan een strategie wat zorgt voor meer lokale zichtbaarheid. Ook voor branding en reclame ben je dus bij Go Online: hét online marketing bureau in Nijmegen, aan het juiste adres.

Ben je opzoek naar meer leads? Meer omzet? En meer efficiëntie? Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan met de medewerkers van Go Online. Wil je tevens meer weten over hoe Go Online het net een beetje anders doet dan andere online marketing bureaus in Nijmegen bekijk dan de video op de website: goonline.nl

Hoe ziet de vormgeving van jouw boodschap eruit?

Add-link

Jij hebt je eigen bedrijf, wat goed! Maar ondanks dat dit zorgt voor een hoop vrijheid, brengt het ook veel verantwoordelijkheid met zich mee. Jij bent de salesmanager, de marketeer en de directeur tegelijkertijd. En soms is dat best lastig. Een slimme manier om jezelf wat ademruimte te geven is het inschakelen van experts. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een reclamebureau die jou helpt bij het promoten van jouw bedrijf en het overbrengen van je boodschap.

Vertrouw op de kennis van een reclame bedrijf

Jij weet als geen ander wat je wilt communiceren over je bedrijf. Toch is het soms lastig om deze boodschap goed over te brengen. Met het inschakelen van een reclame bedrijf kun je rekenen op goed overleg, jarenlange ervaring en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zo weet je zeker dat jouw boodschap naadloos aansluit bij wat je wilt overbrengen. Uiteraard zijn er een hoop manieren om de marketing van je bedrijf in te steken. Toch wordt vaak de offlinemarkt vergeten. Traditionele middelen zoals reclame borden langs de weg werken nog steeds erg goed bij het vergroten van naamsbekendheid. Zorg er dus voor dat jouw boodschap zichtbaar is op een plek waar jouw potentiële klanten het zien.

Kies een middel dat past bij jou

Tegenwoordig lijken de mogelijkheden voor de promotie van jouw bedrijf eindeloos. Zowel online als offline komen er dagelijks meer opties bij. Des te belangrijker om strategisch na te denken over de marktpositionering. Is jouw doelgroep veel onderweg? Dan is het laten plaatsen van een reclamebord langs de weg of gevelreclame op je kantoorpand een goede optie. Wanneer je zelf ook veel onderweg bent kun je overwegen om je auto te bestickeren. Dit kan enkel met tekst, waardoor je de naamsbekendheid van je bedrijf vergroot. Een andere optie is om een deel van je huisstijl op je wagen laat plaatsen. Op die manier wordt je merk makkelijker herkenbaar bij je doelgroep.

Spreek je wensen uit

Wat is het doel van de boodschap die je wilt communiceren en wie is de ontvanger? Het is van groot belang dat dit aansluit bij jouw doelgroep. Ga dus in gesprek met bijvoorbeeld een lokaal reclamebureau uit Zeeland en spreek je wensen uit. Jij weet het beste wie je klanten zijn en het reclamebedrijf weet het beste hoe je hen bereikt. Zo komen jullie samen tot een concreet voorstel waarmee je bedrijf meer naamsbekendheid opbouwt.

Zorg voor synergie met originele auto wrap

Op het moment dat je reclame inzet als strategisch middel is het van belang dat je boodschap en uitstraling overal hetzelfde is. Met deze synergie spreek je sneller je doelgroep aan dan met middelen die geen eenheid hebben. De stijl van je website komt overeen met het design van je businesskaartjes, de gevelreclame past bij de boodschap die jij in persoon uitstraalt en je auto wrap is het perfecte visitekaartje bij je potentiële klanten. Er is dus een hoop om over na te denken, maar wanneer je dit doet, is het resultaat zichtbaar.

Linkbuilding Duitsland

Add-link

Misschien bent u een van de gelukkige exploitanten van sites die net genoeg natuurlijke links over het onderwerp hebben gekregen. De overgrote meerderheid van de site-exploitanten kan een redelijk linkquotum niet omzeilen om de linkpopulariteit van hun domein te vergroten.

Er zijn veel manieren om verwijzende links naar uw eigen website te krijgen. Sommigen van hen zijn acceptabel en anderen zijn tegen de richtlijnen van sommige zoekmachines. Het gebruik van de verkeerde methoden kan de zoekmachines blootleggen, wat op zijn beurt zou leiden tot een straf voor uw site.

Acceptabele methoden voor het verkrijgen van verwijzende links

(acquisitie van een korte link)

Deze methoden, die gevoelig worden gebruikt, zijn allemaal toegestane manieren voor het verkrijgen van de link:

  • Registreer uw pagina met catalogi en mappen.
  • Neem contact op met andere vergelijkbare pagina-eigenaren en informeer naar een linkuitwisseling.
  • Gebruik de URL van uw pagina als onderdeel van uw handtekening in discussieforums en nieuwsportals. Zorg ervoor dat je handtekening kort is en gebruik geen spam! Dit betekent: je forumberichten moeten echt iets bijdragen aan de discussie over het onderwerp en schrijf alsjeblieft niet alleen berichten / berichten met als doel je handtekening te publiceren.

Onacceptabele methoden voor het verkrijgen van links

Er zijn geen officiële wetten, regels (behalve de richtlijnen van de zoekmachine) of definitie van een onaanvaardbare methode voor het verwerven van links. De volgende voorbeelden zijn echter schadelijk voor uw positie in plaats van voor uw linkpopulariteit.

  • Links van linkfarms.
    Een linkfarm is een pagina waarmee u uw URL kunt publiceren zonder dat deze deel uitmaakt van een gestructureerde en nuttige map. Zoekmachines haten linkfarms, en als er links naar uw pagina bestaan ​​op dergelijke linkfarms, kan dit er in het ergste geval toe leiden dat uw site uit de zoekmachine-index wordt verbannen.
  • Gekochte links.
    Sommige websites verkopen links van sites met een hoge PageRank-waarde. Dit kan zeer effectief zijn, maar ook gevaarlijk! De zoekmachines zoals Google straffen pagina’s die zich schuldig maken aan een dergelijke overtreding.

Overzicht

Om een ​​echte kans te hebben om opgemerkt te worden door de zoekmachines, zijn minstens enkele verwijzende links vereist.

https://duitsewebsite.nl/linkbuilding-duitsland/

Video reviews zijn een populaire vorm van promotie

Add-link

Wist je dat mond-tot-mondreclame vaak veel effectiever is dan elke andere vorm van promotie? Mensen die geïnteresseerd zijn in een bepaald product zullen altijd eerst op zoek gaan naar recensies. Recensies geven immers een goed beeld. Een goede recensie kan je ook wel mond-tot-mondreclame noemen. Bedrijven kiezen er daarom vaak voor om video reviews te laten maken. In dergelijke video’s wordt er door klanten over het bedrijf of het product verteld. Je klanten zijn een uitstekende manier om anderen een goede indruk van het bedrijf te geven. Het is wel belangrijk dat zo’n video goed in elkaar wordt gezet. De video zal alleen succesvol zijn als de video van hoge kwaliteit is en op de juiste manier geïmplementeerd wordt.

Hoe zien goede video reviews eruit?

Bij het maken van video reviews moet er met verschillende dingen rekening gehouden worden. Het beste kan je de reviews door een expert laten maken. Zo is het bijvoorbeeld wel zo prettig als de interviewer enthousiast is en goed doorvraagt. De video moet gemaakt worden met een professionele camera om zeker te zijn van de juiste kwaliteit. Ook moet de video op de juiste manier geïmplementeerd worden. Vaak wordt ervoor gekozen om de video te verspreiden door middel van YouTube. Je moet wel voldoende ervaring hebben met het platform om ervoor te zorgen dat de video voldoende bekeken wordt. Omdat er zoveel komt kijken bij het maken en implementeren van een video, wordt er meestal voor een expert gekozen.

De voordelen van digitale communicatie

Add-link

Digitale communicatie is niet meer weg te denken uit de hedendaagse wereld. Zelfs als je naar de bakker gaat, krijg je de aanbiedingen van de week te zien op een digitaal beeldscherm, dat om de zoveel seconde een nieuw soort brood of het gebak van de week laat zien. De bakker gebruikt het niet alleen voor aanbiedingen, want op het scherm aan de zijkant van de toonbank krijg je – wanneer je nog even staat te wachten totdat je aan de beurt bent – een kijkje achter de schermen.

Een blik in de keuken

Je ziet met eigen ogen hoe jouw brood ’s ochtends de oven in gaat, hoe een taart versierd wordt en wie er eigenlijk allemaal bij deze bakkerij werken. Je ziet de grondstoffen die in de producten gaan. En je krijgt een band met deze bakker. Als je naar buiten loopt mag je zelfs een korte enquête digitaal invullen. Je mag de service en het product beoordelen, maar ook aangeven wat er nog in het assortiment mist of stemmen op wat je volgende week graag in de aanbieding ziet. Met narrowcasting zijn de mogelijkheden om met minimale inspanning te communiceren met je klant eindeloos.

Pure belevingseconomie

Of je nu een groot of klein product verkoopt – als bakker een witbrood of een bruidstaart – en of dit nu goedkoop of duurder is, alles draait om beleving. Niet voor niets zie je in reclames op televisie, dat er constant een beroep wordt gedaan op het gevoel. Reisbureaus, tandenborstelfabrikanten en alcoholische drankjes, allemaal gebruiken ze iets wat je raakt. En ook voor jouw product of dienst is er altijd iets dat de klant motiveert om de aankoop te doen, of om op zijn minst op onderzoek uit te gaan. De situatie waarin die aankoop gebeurt was vroeger van ondergeschikt belang, maar nu staat beleving centraal. Klantvriendelijkheid en service zijn geen onderscheidende kenmerken meer, maar je biedt wel iets extra’s met jouw persoonlijke digitale communicatie in de vorm van narrowcasting.

E-conomy ideaal voor zoekmachine marketing

Add-link

Ben je opzoek naar online marketing delft? Om bijvoorbeeld de online zichtbaarheid van je bedrijf te vergroten? Dan ben je bij het (online) marketing bureau E-conomy aan het juiste adres.

Internet marketing kan omschreven worden als het nastreven en bereiken van marketing gerelateerde doelen door de inzet van internet en bijvoorbeeld mobiele telefonie. 
Via online marketing kunnen er verschillende doelen nagestreefd worden zoals :
– naamsbekendheid opbouwen
– meer bezoekers genereren
– verkoop laten toenemen

Online marketing wordt nog niet door ieder bedrijf toegepast, voornamelijk de bedrijven die een traditionele oorsprong hebben zien het nut van internet marketing nog niet echt in. Dit soort bedrijven zetten zelf namelijk ook nauwelijks nog internet in als verkoopkanaal. Met de komst van internet en de vrijgave voor commercieel bereik is online marketing ook in een stroomversnelling gekomen. Het voornaamste voordeel van online marketing is dat je een enorme doelgroep direct kunt benaderen en bereiken zonder hier heel erg veel moeite voor te doen. Het als maar toenemende gebruik van internet door consumenten is natuurlijk een goede ontwikkeling voor bedrijven die zich bezig houden met online marketing. Voorbeelden van online marketing services zijn : affiliate marketing, email marketing, social media marketing en zoekmachine marketing.  Voornamelijk zoekmachine marketing wordt met de jaren steeds belangrijker, dit is dan ook iets wat E-conomy graag voor haar klanten wilt uitvoeren en waar het bedrijf jarenlange ervaring en expertise van heeft.

Dus wil jij met jou organisatie stijgen in google om zo meer bezoekers te genereren met het uiteindelijke doel om meer te verkopen dan kun je terecht bij de services die E-conomy jou te bieden heeft.  E-conomy kan zorgen voor een optimalisatie van jou website wat uiteindelijk kan zorgen voor een stijging in de zoekmachine van google.  Dit heeft weer als gevolg dat het aantal clicks en paginabezoeken van jou website zal toenemen.

http://www.economy.nl/