Banen en opleidingen

Wat is de missie van het bedrijf en waarom is de bedrijfscultuur belangrijk?

recruitment bureau

Wat is de relatie tussen de filosofische visie en zakelijke doelen bij het vergroten van de winst? Hoe verbind je het spirituele en het materiële?

Veel organisaties hebben, als ze net aan hun reis beginnen, bepaalde zakelijke doelen (naast geld verdienen). Waarom het uitgangspunt voor het opzetten van een bedrijf een idee is, een dorst om iets anders te creëren, innovatief en nuttig, iets dat de hele wereld en mensen zal veranderen! Het klinkt als een utopie, maar het was met zulke gedachten dat de vorming van de merken die we allemaal kennen plaatsvond. Er was een droom! Missie! Globaal doel!

Een gezonde bedrijfscultuur is wanneer u wordt omringd door gelijkgestemde mensen, degenen die uw principes en waarden delen. Degenen die het bedrijf in de moeilijkste tijden niet zullen verlaten en zullen blijven geloven in het succes ervan en er alles aan doen om dit te bereiken!

Missie, waarden, principes

Dit is de basis die wordt gevormd tijdens de oprichting van het bedrijf, waarvoor de organisatie is opgericht en welke doelen en doelstellingen van het bedrijf worden geïmplementeerd. Op basis van de toegekende waarden wordt de staf gevormd.

Missie is filosofie en het hoogste doel, de betekenis van het bestaan ​​van de organisatie. Dit is het antwoord op de vraag “Waarom bestaan ​​we?”

Waarden zijn de principes waarmee mensen zich laten leiden bij het ondernemen van actie, het zoeken naar en kiezen van een oplossing. Het antwoord op de vraag “Welke ethische regels worden er in de organisatie gebruikt?” 

Wanneer we de missie van het bedrijf definiëren, moeten we dit duidelijk begrijpen

  • wat we zelf willen doen (wat ons vreugde brengt)
  • wat we onze klanten willen geven (wat is de waarde en het nut in ons)
  • zal het bedrijf winstgevend zijn
  • wat levert ons werk op aan de samenleving (staat) 

Ik zou ook zo’n moment willen opnemen als:

  • Zullen onze toekomstige medewerkers voor deze doelen met ons willen werken?
  • Het is als een soort kompas voor de toereikendheid van het doel en om te begrijpen welk team je in de toekomst kunt samenstellen.

 Wanneer ik een HR-strategie voor een bedrijf bouw, is de eerste stap altijd het analyseren van de huidige situatie en het blok “Missie en Principes” is het startpunt, het is als het fundament waarop we een huis bouwen. Het eerste wat ik doe is een integratiesessie met de belangrijkste deelnemers.

De oprichter van het bedrijf is de belangrijkste persoon die het globale doel stelt. Verder zijn dit gevolmachtigden of een persoon uit het managementteam, die onbeperkt vertrouwen heeft. Die ook van harte de gemeenschappelijke zaak ondersteunt. Het derde front kunnen medewerkers zijn, een soort merkambassadeur. Tegelijkertijd moet u bij het kiezen van de ruggengraat van de groep voor de integratiesessie niet focussen op de gewerkte uren in het bedrijf. Een medewerker kan 6 jaar werken, maar hij deelt jouw ideeën niet helemaal, en we hebben precies “onze mensen” nodig!

En dus, wat is het plan voor het definiëren van de missie (nu zullen we de optie overwegen wanneer het bedrijf meer dan 20 mensen in dienst heeft en de wereldwijde groei is begonnen), de belangrijkste problemen zijn gewoon de complexiteit in het management, het lijkt erop dat nieuwe medewerkers uw doelen niet delen en dit is niet het droombedrijf welke wil je. 

Stappen om uw missie vorm te geven

  • We definiëren de deelnemers (de ruggengraat van het team)
  • Een eerste integratiesessie met kernvragen, waarvan het doel is om tot een consensus te komen en te definiëren wat onze missie is en welke principes we hanteren in ons werk (zie de bovenstaande vragen, maar ze zijn veel breder wanneer we met elke deelnemer beginnen te praten)
  • Analyse van primaire informatie en deze tot een droog residu brengen
  • Analyse van informatie van medewerkers
  • De tweede integratiesessie met het team, waarin we de visie van TOP-managers en medewerkers combineren.
  • Goedkeuring en presentatie van de behaalde resultaten 

Medewerkers aannemen

Dit is een van de belangrijkste en duidelijke indicatoren van hoe principes en missie medewerkers beïnvloeden. Al bij de ingang “schermen” we mensen af ​​volgens onze waarden “van ons is niet van ons”. Hiervoor wordt een profiel (portret) van de kandidaat gevormd in de context van onze bedrijfscultuur. Bijvoorbeeld: je bent geïnteresseerd in principes bij een kandidaat als klantgerichtheid, teamwork en innovatie.

Om dit te doen, hebben we al informatie over hoe TOP-managers begrijpen en wat ze in deze concepten stoppen, en ook hoe ze de aanwezigheid van deze kwaliteiten in een persoon bepalen (cases, vragen, gedrag, etc.). Daarom is het noodzakelijk om een ​​bepaalde check te creëren. een blad (matrix) met deze competenties, waar schalen en beoordelingsmethoden zullen zijn die zullen worden gebruikt door wervingsmanagers en HR-s zodat “onze” mensen de organisatie binnenkomen! 

Voorbeelden van missies van bekende bedrijven

  • Microsoft – Iedereen in staat stellen om hun potentieel en hun volledige potentieel te verwezenlijken.
  • Lenovo – We werken voor degenen die handelen. Engelse versie: voor degenen die dat wel doen! Inspireer mensen en word een van ‘s werelds beste bedrijven.
  • General Electric – We helpen de problemen en problemen van elk individu en bedrijf op te lossen.
  • Sony – stopt niet bij creativiteit en innovatie om hoogwaardige en innovatieve producten te creëren.
  • Intel – Maak computers en innovatieve producten en technologieën om het leven van mensen te verbeteren.
  • Enter – We helpen het heden te waarderen. Met liefde en eerlijkheid. 

Als u voor uzelf de missie van het bedrijf wilt definiëren en de waarden wilt begrijpen, helpen wij u daar graag bij.

search for a job

https://www.globalrecruitment.info/

ADMINISTRATIEF BEDIENDE POSTKAMER

Functie

In je job als administratief medewerkster postkamer (m / v) ben je klaar om het product naar het postdistributiecentrum te vervoeren. Je zorgt ervoor dat je het afgesproken tijdschema volgt. Je bent verantwoordelijk voor het scannen van inkomende en uitgaande documenten voor verdere verwerking.

  • Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van de levering voldoet aan de vooropgestelde kwaliteitsnormen.
  • Je volgt altijd het proces van het voltooien van zijn taak.
  • U kunt binnenlandse en / of buitenlandse post posten.
  • Je rapporteert technische en organisatorische problemen aan de teamcoördinator.
  • U zorgt ervoor dat u handmatig post verwerkt die niet mechanisch kan worden verwerkt.

Taken zijn altijd beperkt in de tijd en vereisen op bepaalde momenten van de dag een hoog rendement.

Aanbod

Je werkt op een goede dag. /.-. (Het kan nodig zijn om overeenstemming te bereiken met collega’s en bepaalde cursussen te volgen) Een goed salaris hangt af van kwaliteit en vaardigheden. Naast uw wettelijke vakantie zijn er nog andere gratis ADV-dagen met uw persoonsgegevens

Wil je weten of je in aanmerking komt voor deze baan? Lees zeker verder!

Heb je al werkervaring in een verzendkamer, postkamer, drukkerij of andere ervaring met papierverwerking? Daarnaast beschik je over een sterk analytisch vermogen en kun je complexe taken aan. Je werkt altijd heel nauwkeurig. Daarnaast ben je een servicegerichte en teamspeler. Betrouwbaarheid en integriteit zijn belangrijke waarden voor onze klanten. U kunt fysieke taken uitvoeren (ongeveer een deel van uw tijd) en u kunt meerdere keren per dag specifieke taken aan. Het is beter als je de Bpost-optie / verzendmethode kent. Het is belangrijk dat u over computerkennis beschikt en snel inhuurt. Je werkt met je eigen programma’s, die je natuurlijk leren.

Organiseer de distributie van magazijnen op locatie en bewaak het beheer, informeer interne of externe klanten over de orderverwerking en opvolging en controleer de ontvangst van de ontvangst  Bepaal de verwerkingsvolgorde, organiseer of controleer het beheer (codering, rotatie, etc.) van de inventaris van producten, goederen of grondstoffen, coördineer en controleer logistieke activiteiten tijdens ontvangst, verzending en levering, opvolgen dataregistratie activiteiten om afwijkingen vast te stellen, heftruckchauffeur activiteiten, Ordervoorbereider, …, plan volgens orderverwerkingsvolgorde

MBO-niveau (BSO of BSO)

https://www.vindazo.be/keywords/postkamer.html

BUITENDIENST MILIEU MEDEWERKER M/V

administratief medewerker

Jouw verantwoordelijkheden

Als medewerker van dit milieuadviesbureau ga je op pad om metingen te doen met een dynamisch en loyaal team. Hiertoe word je getraind en op de lange termijn meet je zelfstandig om feedback te geven en op management wijze te rapporteren aan de leidinggevende

Jouw profiel

  • -Milieu, life science heeft je altijd al gefascineerd;
  • -U heeft een A1 diploma behaald;
  • -Buitenwerk in alle weersomstandigheden houdt je niet tegen;
  • – Je bent “young potential” en bent op zoek naar je eerste of tweede vaste baan;
  • -U bent bereid om on-the-job training te accepteren;
  • -Je bent op zoek naar wetenschappelijk, zeer “hands-on” en “fysiek” werk.

Onze aanbod

  • Je krijgt een vast contract.
  • Je komt uiteindelijk terecht in een adviesbureau, een dynamisch team en een bedrijf dat opleidingen aanbiedt, zodat degenen die van school afstuderen gekwalificeerd moeten zijn!

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/administratief-medewerker.html

Develops vacature

Java Back-end Developer

Nedap N.V.

Functieomschrijving
Our market group Nedap Security Management develops and markets innovative systems for the physical security of buildings and grounds. This includes ; access control, video surveillance and intrusion detection. As a leader in the international industry for physical access control and security beheer, we base our products on state-of-the-art software and hardware technology. Many top companies use our security solutions. Stelling include banks, large public buildings, airports and multinationals.

Your job as java back-end developer

You will work in one of the three scrum teams to refactor the existing programmatuur and implement new functionality. This includes analyzing and improving vertoning, building our rest api, streamlining the user experience and modernizing our code base. Of course you do this not only jointly with 2 programmatuur teams consisting of a total of 21 people, where we work on the fundament of agile / scrum. You will become part of one team where team communication is an belangrijk part of your work.

Required experience and skills as java back-end developer

You are able to write readable, scalable and well-structured code with good performance. You ensure that this code is tested properly. You are also able to steun the front-end developers by translating front-end needs into rest interfaces with beautiful json. You also review the work of your colleagues with a respectful critical eye. You can analyze problems identified by our testers and our steun desk and solve them where possible.

You are eager to learn, analytical, ambitious and have an insatiable drive to challenge yourself and further develop yourself. You have a completed hbo or wo course in the direction of ( technical ) laptop science. You have at least 3 years of experience in a similar role and you are also someone who knows how to take steps in our product development. You also have an inexhaustible source of energy and inspiration to play this role.

Specifically you have:

Good knowledge of java knowledge of java enterprise edition, preferably from experience with jboss or wildfly experience with web diensten, rest and json experience with relational databases experience with automated unit and integration testing, continuous integration affinity with security good command of the english language

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/develops.html

Bediende vacatures

 

Medewerker klantenservice ( 1440002066 )

Olympia limburg 6211ch maastricht

Commerciële assistentie als customer service juut voor de belgische energieleverancier eneco beantwoord je vragen in het nederlands voor de engageren facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen.

Mogelijke vragen zijn bv. : “ ik ga verkassen en wil mijn gelijkenis overbrengen naar een verrassend adressering, wat moet ik doen? ” “ ik ben afnemer bij een andere energieleverancier en wil overstappen naar eneco, hoe dit ik dit? ”

Omschrijving

Als customer service tuut voor de belgische energieleverancier eneco beantwoord je vragen in het nederlands voor de engageren facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen. mogelijke vragen zijn bv. : “ ik ga verhuizen en wil mijn contract vertalen naar een verrassend adres, wat moet ik doen? ” “ ik ben consument bij een andere energieleverancier en wil overstappen naar eneco, hoe dit ik dit? ” “ ik heb een petitie over mijn factuur… ” tezamen met je collega’s sta je in voor een correcte dienstverlening. klanten contacteren je zowel telefonisch als via e-mail ( in mindere mate ), ook een goede schriftelijke taalvaardigheid in het nederlands is dus noodzakelijk. fundamenteel is overigens dat je zeer nauwkeurigte werk gaat m. b. t. de input van gegevens en cijfers. je krijgt een uitgebreide betaalde opleiding van 2 wekenzodat je voldoende weten en vaardigheden hebt om elke petitie te antwoorden en een optimale klanttevredenheid te waarborgen!

Een succesvolle klantendienstmedewerker heeft een positieve gezindheid en zet de consument steevast centraal. je hebt het tegoed om snel te kunnen schakelen tussen de verscheidene klantvragen en je wil tezamen met jouw collega’s een ultieme klantervaring realiseren.

– beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het nederlands ( gesproken en bij nasmaak ook auteurschap, vb. om mails te antwoorden ) ;

– is ervaring met telefonisch voeling en/of administratie is een plus ( vb. klantendienst/commercieel knecht ) ;

– is een commerciële gezindheid is een absolute must ;

– is ervaring in/affiniteit met de energiesector is een groot pluspunt ( geen vereiste ) ;

– ben je cijfergericht en secuur ; – ben je volledig beschikbaar voor de training van 2 weken – ben je beschikbaar tussen 08:00 en 18:00 ( maandag-vrijdag ). je kan 20-24 uur, 24-32 uur of 32-40 uur per week werken. de werkuren wordt verdeeld over 5 werkdagen. – je krijgt bij start een contract van determineren duur voor 7 maanden, het gaat echter wel vorming mbo-algemeen

Aanbod

– betaalde trainingen ;

– acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken ;

– de ruimte om deel te nuttigen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering ;

– 8 % vakantiegeld ; – een reiskostenvergoeding vanaf

https://www.vindazo.nl/keywords/bediende.html

Voordelen van een traineeship bij de overheid

Add-link

Een steentje bijdragen aan de maatschappij

Werken bij de overheid betekent maatschappelijk betrokken zijn. Je kunt bijvoorbeeld het verschil maken door creatieve oplossingen, die in het belang van de burger zijn, te bedenken.

 

Iedere dag is anders

Het takenpakket van de overheid is zo divers, dat geen één dag hetzelfde is. Voor het uitvoeren van opdrachten werk je samen met verschillende afdelingen en projectteams, of bezoek je andere overheidsorganisaties om van elkaar te leren.

 

Netwerk opbouwen

Traineeship opdrachten voer je individueel en in teamverband uit. Dankzij het samenwerken met verschillende afdelingen, overheidsorganisaties en bestuurslagen, ben je in staat om een groot netwerk op te bouwen.

 

Trainingsdagen en persoonlijke ontwikkeling

Tijdens trainingsdagen ontwikkel je kennis en vaardigheden. Traineeships zijn echter vaak persoonlijk afgestelde programma’s. Persoonlijke ontwikkeling staat centraal. Samen met je begeleider bespreek je hoe het gaat en kun je aangeven wat je nodig hebt om verder te komen.

 

Goed salaris

Een fijn voordeel van een traineeship bij de overheid is het salaris, dat iets boven het gemiddelde salaris van andere startersfuncties ligt.

 

Wil jij ook je carrière bij de overheid beginnen? Newpublic brengt je in contact met de overheid. Bekijk hier de Traineeship bij de overheid van Newpublic.

Ontwikkel je duikkwaliteiten met behulp van PADI duiken in Tilburg

Add-link

Heb je een duikbrevet, maar is het alweer een tijdje geleden dat je hebt gedoken en wil je het opfrissen? Of wil je jezelf meer ontwikkelen met andere cursussen? Bij Duikcentrum de Aalscholvers in Tilburg krijg je door middel van PADI duiken meer aspecten van het duiken onder de knie. Bij Duikcentrum de Aalscholvers heb je de mogelijkheid om verschillende cursussen te volgen. Als cursist sta jij centraal bij dit bedrijf en krijg je realistische trainingen.

Kies uit verschillende cursussen PADI duiken

Als je een aantal jaar niet hebt gedoken, kun je jezelf opgeven voor een opfrisles om het gevoel weer terug te krijgen. Naast een aantal standaard opleidingen, zoals Open Water Diver, Advanced Open Water Diver en Rescue Diver, geven de professionals van dit duikcentrum ook verschillende cursussen om jezelf te specialiseren. Zo geven ze de cursus technisch PADI duiken. Als duiken echt je passie is, kun hier zelfs een echte PADI Divemaster worden. Bij Duikcentrum de Aalscholvers combineren de professionals plezier met de hoogste veiligheidsstandaards. Bij elke cursus bestaat de groep uit maximaal twee personen, hierdoor ervaar je echt persoonlijk aandacht en ontwikkel je jezelf beter.

Goede service naast het PADI duiken

Als je regelmatig duikt, heb je goede materialen nodig. Bij Duikcentrum de Aalscholvers kun je alles halen wat je nog nodig hebt om je uitrusting compleet te maken. Je bestelt heel gemakkelijk online je producten. Als je liever persoonlijke service hebt of als je advies nodig hebt, staan de medewerkers altijd voor je klaar in de winkel net buiten het centrum van Tilburg. Dit duikcentrum biedt daarnaast ook diverse services aan om te zorgen dat je veilig kunt gaan duiken. Zo vullen ze jouw flessen met perslucht, repareren ze duikpakken en voeren ze reparaties uit aan al de andere duikapparatuur. Als je geen eigen duikapparatuur hebt, kun je dat bij dit bedrijf ook huren.

Waar draagt Paardencoaching aan bij?

Add-link

Ieder mens krijgt in zijn leven te maken met leermomenten. Hoe we met verschillende zaken omgaan, verschilt per persoon. Het vorm ons tot wie we zijn. Soms zijn we niet helemaal gelukkig of lukt het ons niet om het beste er uit te halen. Paardencoaching kan dan helpen, want met paardencoaching worden kwaliteiten en leerpunten inzichtelijk gemaakt.

Paardencoaching kan bijvoorbeeld bijdragen aan:

–    Het geven van inzicht
–    Loslaten van verlies en verdriet
–    Wegnemen van stress
–    Ontspanning bieden
–    Gedragspatronen doorbreken
–    Het leren stellen van grenzen
–    Het duiden van lichamelijke klachten
–    Maken van keuzes.

Daarnaast kan paardencoaching ook ondersteuning bieden bij outplacement trajecten en re-integratie spoor 2. Het paard kan troost bieden en een vriend zijn wanneer ze voelen dat diegene dan nodig heeft. Ook kan het paard staan voor iemand in je omgeving. Familiepatronen kunnen zichtbar worden. Tijdens een sessie paardencoaching kunnen dus zowel actuele thema’s naar boven komen als ook actuele thema’s. Paarden spelen vooral in op het gevoelsniveau waardoor praten over gevoelige kwesties niet noodzakelijk is. Wanneer een paard kennis maakt met een persoon wil het direct weten wie het is en hoe het met die persoon gaat. Dit komt doordat een paard een vluchtdier is en onmiddellijk wil inschatte of die persoon een gevaar vormt, maar bijvoorbeeld ook de leiding kan nemen bij naderend gevaar. Dat doet het paard door te spiegelen naar zijn omgeving.

Coaching met paarden is geschikt voor iedereen die er open voor staat en een sessie duurt ongeveer 1,5 uur. Je hoeft niet te kunnen paardrijden om er aan deel te nemen aan een sessie.

Wanneer je in je dagelijkse leven belemmeringen ondervindt waar je zelf niet uitkomt of wanneer je al eerder therapieën hebt gevolgd, maar zonder resultaat, is paardencoaching meestal een zeer goed alternatief. Maar paardencoaching ka ook als leukt teamuitje gevolgd worden. Horses and Coaching werkt voor uiteenlopende bedrijven, van zorgverzekeringen tot gespecialiseerde outplacementbureaus.

http://horsesandcoaching.nl/paardencoaching/

Vitaliteit onmisbaar op het werk

Add-link

Vitaliteit is onmisbaar op het werk en hier moet dan ook altijd rekening mee worden gehouden. Voldoende beweging, gezond eten en ontspanning op z’n tijd zorgen ervoor dat je lichaam in conditie blijft. Vitaliteit werkt dan ook als een persoonlijke batterij en als deze vol is dan beschik je weer over genoeg energie. Een batterij raakt leeg door energieverbruik en ook die batterij van ons, dus moet je ervoor zorgen dat deze energiebronnen regelmatig worden opgeladen. Er zijn vier hele belangrijke energiebronnen en dat zijn de volgende: fysieke vitaliteit, mentale en emotionele vitaliteit, zingeving en werkplezier.

De fysieke vitaliteit betreft de mate waarin het lichaam ons energie geeft om privé en in het werk zo goed mogelijk te functioneren. De mentale emotionele vitaliteit betreft de mate waarin iemand met emoties kan omgaan, zaken relativeert en reageert op drukke situaties. Dit heeft dan ook voornamelijk te maken met stressbestendigheid.  De derde energiebron is zingeving en dat heeft te maken met de mate waarin we ons bezighouden met de factoren die ons leven betekenis en meerwaarde geven. Vragen die je hierbij kan stellen zijn: Wat vind je belangrijk? Waar haal je motivatie uit? En ga zo maar verder. Ten slotte de vierde energiebron dat is werkplezier. Voelt werken als een plicht of opgave of haal je hier dagelijks voldoening uit? Als het werken als een plicht voelt dan is het verstandig om loopbaanbegeleiding (klik hier voor meer info) in te schakelen. Je bereid je dan met hulp voor op je volgende carrièrestap. Haal je plezier uit je werk? Dan krijg je daar weer veel energie voor terug. Zijn al deze energiebronnen in balans dan zal jouw vitaliteit goed zijn en ervaar je ook veel minder stress. Loopbaanbegeleiding inschakelen is dan ook waarschijnlijk niet nodig, ben je toch niet tevreden met je huidige werk? Dan kan je hier natuurlijk altijd wat aan doen. Lees hier meer.

Bron: carrierepoort

 

http://carrierepoort.nl