Banen en opleidingen

Vind uw nieuwe pad met ons loopbaanadvies in Utrecht

Add-link

Bent u op zoek naar fijn loopbaanadvies in Utrecht? Zoek dan niet verder. Hier vindt u het beste loopbaanadvies in Utrecht. Met het loopbaanadvies in Utrecht vindt u uw nieuwe baan met gemak. Twijfelt u over uw carriere, bent u verveeld en toe aan een nieuwe uitdaging? Wellicht is loopbaanadvies in Utrecht dan de perfecte uitkomst voor u. Met het loopbaanadvies in Utrecht komt u te weten wat u talenten zijn, waar u potentie ligt en waar u heen wilt. Onze verlangens zijn vaak verborgen onder lagen van angst, onzekerheid of lineair denken. Met het loopbaanadvies in Utrecht leert u hier over heen stappen om zo uw volle potentie te ontdekken. Het loopbaanadvies in Utrecht is op voorwaarde en niet verplicht te volgen. 

De banenmarkt stort in

In 2020 werd de aarde getroffen door een pandemie. Een virus genaamd CoVid-19, een nieuwe soort SaRS werd aangetroffen in China. Binnen no time wist het virus de hele wereld over te nemen en zo de internationale regie op een tijdelijke stop te zetten. Dit met alle gevolgen van dien. De zorgsector raakte overbelast met een te volle IC. De banenmarkt stortte in omdat vele sectoren niet langer winstgevend of überhaupt konden meedraaien in de economie. Voor de arbeidsmarkt was dit natuurlijk ook een ramp. Horeca, ondernemers en de culturele sector werden het zwaarst getroffen. Ons systeem staat op barsten en dit is maar het begin, zeggen experts. 

Uw potentie, uw lot, uw pad, uw baan

Met ons loopbaanadvies in Utrecht kijken we samen met u naar wat u wilt. Wat wilt u uit het leven halen? Hoe kan uw baan daarin een rol spelen? Dat zijn vragen die bij ons erg belangrijk zijn. Wij kijken naar uw talenten, uw angsten, uw onzekerheden, uw zwaktes en uw krachten. Wat vindt u fijn? Waar ligt de uitdaging?

 

Wat te doen als de baas een tiran is

vacatures

Het opbouwen van werkrelaties met collega’s is niet eenvoudig, en met bazen is het nog moeilijker. Vooral als je bij de leider de meest echte dictatoriale gewoonten begint op te merken. In ons artikel leest u hoe u kunt omgaan met een oneerlijke en zelfs openlijk tirannieke houding ten opzichte van uzelf.

Is hij een tiran?
Helaas, maar waar: we praten vaak over tirannie van de kant van de autoriteiten in die gevallen waarin we zelf ergens incompetent zijn. Het principe van het verschuiven van verantwoordelijkheid komt in het spel: “Kan ik niet alles zelf de schuld geven?”
Natuurlijk zijn er verschillende gevallen, maar de praktijk leert: de uitdrukking “Mijn baas is een tiran” klinkt vaak van degenen die de vereisten van het leiderschap gewoon niet begrijpen of, om de een of andere reden, er niet aan kunnen voldoen. Dienovereenkomstig verandert de manager in een geïrriteerde, kwaadaardige tiran die niet tevreden is met de kwaliteit van het werk van de werknemer.
Let op: als u maar tiranniseert, en de anderen spreken over Ivan Ivanovitsj als een geschikte leider, dan is dit uw geval. Of je gaat niet om met wat er van je wordt verwacht, of je begrijpt elkaar niet.

Hoe te zijn? Zoek een persoon die al geruime tijd succesvol werkt onder begeleiding van je baas en praat met hem. Vraag: “Waarom denk je dat Ivan Ivanovitsj en ik niet normaal kunnen communiceren? Wat moet ik veranderen? ” Vraag de “oude garde” om advies over hoe u competent met hem kunt communiceren, en als het probleem in de competentie ligt, ga dan naar het niveau van uw functie of ga naar een andere functie waar u zeker de taken kunt uitvoeren.
Maar dit alles zal werken als je maar gepest wordt. Als de baas met iedereen een tiran is, is het belangrijk om te begrijpen tot welk type hij behoort. Er zijn er verschillende.
Soorten tirannen
De tiran van controle. De baas, die elke fase van uw werk tot in het kleinste detail beheerst, heeft een onzinnig grote hoeveelheid rapporten, papieren, goedkeuringen nodig. Dit is de slechtste optie voor die professionals die zelf charismatisch, verantwoordelijk en bekwaam genoeg zijn om het meeste werk alleen op zich te nemen, zonder constant om te kijken naar het leiderschap. Er kunnen twee gedragsstrategieën zijn.
1. Verdedig onmiddellijk hun posities. Begin een eerlijk, open gesprek en spreek specifieke mijlpalen af ​​waaraan je rapporteert, en voor de rest – “je hebt een professional aangenomen, dus laat hem zijn werk doen”. Laat me je meteen vertellen: er is een kans om tot overeenstemming te komen, maar die is niet meer dan 15-20%. Het is buitengewoon moeilijk om de “tiran van controle” te veranderen: hij kan het met je eens zijn, en dan nog steeds doen wat hij gewend is.
2. Zoek een nieuwe baan bij een ander type manager of wacht bij je huidige baan tot het geduld op is, en ga dan weer op zoek naar een nieuwe. Deze afstemming is in ieder geval onvermijdelijk: een superonafhankelijke specialist en een superviserende manager kunnen nooit met elkaar overweg in één project.
Psychologische tiran. Onderdrukt en vernedert psychologisch ondergeschikten, waarbij hij met al zijn gedrag laat zien dat hij slimmer, geletterder en competenter is.
U kunt proberen deze situatie als een rollenspel te zien en zo een baas geleidelijk uit de zone van psychologisch comfort te persen. Het wordt zo gedaan: er wordt je constant verteld dat je een domme, incompetente werker bent, alles verkeerd hebt gedaan en helemaal niet weet hoe je moet werken? Zelfs als u er 100% zeker van bent dat dit niet het geval is, maak dan geen ruzie. Mee eens, maar gedeeltelijk.

Het zou juister zijn om te antwoorden: “Ja, misschien heb ik het ergens mis. Maar hier en hier deed hij alles ”, en om wat er werd gezegd te onderbouwen met onweerlegbare feiten. Ten eerste verlicht het de druk op jezelf: je zult zien dat je het werk ook echt doet, en vat de woorden niet te persoonlijk op. Ten tweede zal de druk van de baas geleidelijk afnemen: positieve feedback over je werk stapelt zich op en het zal moeilijk zijn om ze te negeren.
Psychologische tirannie zal nooit helemaal verdwijnen, maar de intensiteit kan aanzienlijk worden verminderd. Je kunt hieraan werken als je om de een of andere reden op deze plek moet blijven of als er geen mogelijkheid is om van baan te veranderen.
Een emotionele tiran. Een baas die schreeuwt (inclusief het gebruik van obscene taal), of dingen gooit, of, omgekeerd, boycots regelt, zwijgt en wekenlang negeert – kortom, gedraagt ​​zich emotioneel ontoereikend.
In dit geval is het belangrijk om te begrijpen dat een persoon ongelukkig is, mogelijk complex, en lijdt aan onopgeloste, diep persoonlijke problemen. U bent geen therapeut om hem te behandelen en hem te helpen omgaan met de moeilijkheden van het leven. Het is mogelijk om alleen collectief met zo’n baas te “vechten”, zodat de hele afdeling zou opstaan ​​om iedereen te beschermen die onder de distributie viel, in het besef dat er morgen iemand anders onder de arm zal vallen. In zo’n situatie kan alleen een consistente collectieve confrontatie helpen.
Belangrijk om te onthouden
Als u ervan overtuigd bent dat uw baas een tiran is, vergeet dan niet:
1. Een baan is niet voor het leven gekozen, maar kan en moet veranderd worden Als je het gevoel hebt dat je je ongemakkelijk voelt bij je baas en je begrijpt dat dergelijk gedrag de norm is voor het bedrijf, probeer het dan niet te verbeteren! Dit zijn de problemen van de baas zelf, ze hebben niets met jou te maken en het is niet aan jou om ze op te lossen. Zoek een plek waar u zich op uw gemak voelt.
2. Tirannie kan niet worden getolereerd. Het beste is om te proberen de situatie geleidelijk te veranderen, en niet alleen, maar collectief. Het is gemakkelijker, sneller en effectiever: je geeft elkaar de juiste ondersteuning en er is minder kans dat je als eenzame rebel wordt ontslagen.
3. Vat het helemaal niet persoonlijk op. Nogmaals, het gaat niet om jou. Als je ziet dat de baas zich minder gepast is gaan gedragen, kun je dit beter aangeven bij de HR-afdeling. Niet publiekelijk en de leider omzeilen – laat hem vakantie of psychologische hulp aangeboden krijgen. Dit komt ook voor.
4. Geen enkel werk duurt eeuwig, en geen geld is de vernedering en het ongemak waard die gepaard gaan met tirannie. Helaas is het niet alleen van toepassing op werk, maar ook op andere gebieden van uw leven: u brengt de psychologische stress die u op het werk ontvangt naar huis, giet het uit over uw dierbaren, wat de kwaliteit van leven in het algemeen verslechtert.

Niemand van ons kan een ongezonde werkrelatie eindeloos verteren, dus bedenk of je bereid bent deze situatie lange tijd te verdragen. En nog belangrijker – is het nodig?
Als je met een dergelijk probleem wordt geconfronteerd en je weet niet hoe je eruit moet komen, stel dan een vraag op het Anti-Slavery-forum en we zullen het binnen één dag beantwoorden.

https://www.vindazo.be

Met outplacement in Deventer vind je je ware geluk

Add-link

Het niet strak geplande outplacement in Deventer geeft je veel inzichten over wat je allemaal kunt bereiken in het uitoefenen van een functie in een baan. Je hebt misschien een ideaalbeeld in je hoofd dat betrekking heeft op het beoefenen van bepaalde functies. Misschien heb je wel al een heel pad voor jezelf uitgestippeld in je hoofd en weet je niet goed meer waar je nu nog naar toe moet. Misschien zijn er wel helemaal geen mogelijkheden tot het doorgroeien in een functie binnen het bedrijf waar je nu werkt en merk je dat je niet gelukkig bent. Dat kan dan maar al te goed te maken hebben met de tegenslag hierin dat de carrière hier ophoudt. Maar dat is natuurlijk nooit het geval. Met outplacement in Deventer kom je achter je eigen visie en missie en wordt er daar naar gestreefd. 

Geluk vinden in een baan

Het is belangrijk dat je gelukkig bent, maar helaas ligt geluk niet altijd zomaar voor het oprapen en zal je zelf ook moeten investeren in het vinden ervan. Door middel van het voeren van een gesprek met een coach van de outplacement in Deventer, wordt er een duidelijk beeld geschetst van hetgeen waar jij naar op zoek bent. Denk aan het geven van een invulling aan een bepaalde functie of het doorgroeien binnen een bepaalde functie of binnen een bedrijf. 

Een goed gesprek voeren met een coach

Door in gesprek te gaan met een van de coaches van outplacement in Deventer zal je zien dat er veel meer mogelijk is dan je denkt en dat je een heleboel achter je laat terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Aan de hand van de juiste informatie die je haalt bij jezelf door een gesprek bij outplacement in Deventer zal je meer geluk zien te vinden.

 

Het hr werving en selectiebureau gaat voor jou op zoek!

Add-link

Ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière? Dan is het hr werving en selectiebureau de plek om te zorgen dat jouw dromen en je ambities werkelijkheid kunnen gaan worden. Op een heel persoonlijke manier wordt er gezocht naar een match die goed aansluit bij de wensen en behoeften die je hebt en de zaken waarnaar jij op zoek bent in een baan. Omdat het hr werving en selectiebureau een heel groot netwerk heeft is het voor hen gemakkelijk om op zoek te gaan naar iets wat goed bij jou aansluit en eventueel een opdracht die jij voor een korte periode kan doen. Het aanbod is geheel exclusief en vind je dus nergens anders. Dat maakt het nou ook net zo mooi om je hierbij aan te sluiten, omdat je zeker weet dat niemand anders je voor is en er op basis van jouw eigen profiel een goede combinatie wordt gemaakt. 

Hoe wordt de match gemaakt?

Aan de hand van jouw duidelijke profiel en het profiel van de werkgever en de vacature die beschikbaar is wordt er een match gevonden waar jij mee aan tafel kan gaan zitten om te starten met het drinken van een kop koffie en te bespreken waar jullie beide naar op zoek zijn. Als het goed is sluit dit al redelijk goed aan, want dat is immers waar jullie beide met elkaar op zijn gematcht. 

Opdrachten

Het is belangrijk dat je goed aangeeft wat je belangrijk vindt, zodat daar rekening mee kan worden gehouden wanneer er wordt gezocht naar een bedrijf die goed bij je aansluit. Er kunnen zowel fulltime medewerkers als parttime medewerkers aan een baan worden geholpen via het hr werving en selectiebureau en daarnaast worden er ook vaak freelancers geholpen aan de leukste klussen en opdrachten die er beschikbaar zijn.

 

Tandarts

Tandarts

Functie

Als rechterhand van de tandarts is jouw dag goed gevuld en zeker afwisselend. Je assisteert de tandarts zowel aan de stoel, als met administratieve taken aan het onthaal, waaronder agenda- en stockbeheer. Maar het merendeel van de taken betreft het assisteren aan de stoel en het stereliseren.Ook met de patiënten heb je een nauw contact. Het betreft een deeltijdse functie (20 a 21 uur). De werkuren zijn maandag van 9u00 tot 13u00, op dinsdag van 9u00 tot 18u30, op donderdag van 14u00 tot 18u30 of 19u00 en om de 14 dagen op vrijdag van 9u00 tot 15u00.

Aanbod

  • Een deeltijdse functie met optie vaste aanwerving na interim periode.
  • Verloning volgens barema’s rekening houdend met relevante ervaring.

Bij het bedrijf  werken we samen met tal van zorginstellingen die op zoek zijn naar talent binnen de medische wereld. Deze vacature is voor een tandartsassistent(e) in een innovatieve tandartsenpraktijk in Antwerpen.

Jouw profiel

  • Een opleiding als tandartsassistent.
  • Je bent mondig en kan de patiënten vlot verder helpen in het Engels/(Frans)

Geen specifieke studievereisten

https://www.vindazo.be/vacatures/tandarts.html

Wat is de missie van het bedrijf en waarom is de bedrijfscultuur belangrijk?

recruitment bureau

Wat is de relatie tussen de filosofische visie en zakelijke doelen bij het vergroten van de winst? Hoe verbind je het spirituele en het materiële?

Veel organisaties hebben, als ze net aan hun reis beginnen, bepaalde zakelijke doelen (naast geld verdienen). Waarom het uitgangspunt voor het opzetten van een bedrijf een idee is, een dorst om iets anders te creëren, innovatief en nuttig, iets dat de hele wereld en mensen zal veranderen! Het klinkt als een utopie, maar het was met zulke gedachten dat de vorming van de merken die we allemaal kennen plaatsvond. Er was een droom! Missie! Globaal doel!

Een gezonde bedrijfscultuur is wanneer u wordt omringd door gelijkgestemde mensen, degenen die uw principes en waarden delen. Degenen die het bedrijf in de moeilijkste tijden niet zullen verlaten en zullen blijven geloven in het succes ervan en er alles aan doen om dit te bereiken!

Missie, waarden, principes

Dit is de basis die wordt gevormd tijdens de oprichting van het bedrijf, waarvoor de organisatie is opgericht en welke doelen en doelstellingen van het bedrijf worden geïmplementeerd. Op basis van de toegekende waarden wordt de staf gevormd.

Missie is filosofie en het hoogste doel, de betekenis van het bestaan ​​van de organisatie. Dit is het antwoord op de vraag “Waarom bestaan ​​we?”

Waarden zijn de principes waarmee mensen zich laten leiden bij het ondernemen van actie, het zoeken naar en kiezen van een oplossing. Het antwoord op de vraag “Welke ethische regels worden er in de organisatie gebruikt?” 

Wanneer we de missie van het bedrijf definiëren, moeten we dit duidelijk begrijpen

  • wat we zelf willen doen (wat ons vreugde brengt)
  • wat we onze klanten willen geven (wat is de waarde en het nut in ons)
  • zal het bedrijf winstgevend zijn
  • wat levert ons werk op aan de samenleving (staat) 

Ik zou ook zo’n moment willen opnemen als:

  • Zullen onze toekomstige medewerkers voor deze doelen met ons willen werken?
  • Het is als een soort kompas voor de toereikendheid van het doel en om te begrijpen welk team je in de toekomst kunt samenstellen.

 Wanneer ik een HR-strategie voor een bedrijf bouw, is de eerste stap altijd het analyseren van de huidige situatie en het blok “Missie en Principes” is het startpunt, het is als het fundament waarop we een huis bouwen. Het eerste wat ik doe is een integratiesessie met de belangrijkste deelnemers.

De oprichter van het bedrijf is de belangrijkste persoon die het globale doel stelt. Verder zijn dit gevolmachtigden of een persoon uit het managementteam, die onbeperkt vertrouwen heeft. Die ook van harte de gemeenschappelijke zaak ondersteunt. Het derde front kunnen medewerkers zijn, een soort merkambassadeur. Tegelijkertijd moet u bij het kiezen van de ruggengraat van de groep voor de integratiesessie niet focussen op de gewerkte uren in het bedrijf. Een medewerker kan 6 jaar werken, maar hij deelt jouw ideeën niet helemaal, en we hebben precies “onze mensen” nodig!

En dus, wat is het plan voor het definiëren van de missie (nu zullen we de optie overwegen wanneer het bedrijf meer dan 20 mensen in dienst heeft en de wereldwijde groei is begonnen), de belangrijkste problemen zijn gewoon de complexiteit in het management, het lijkt erop dat nieuwe medewerkers uw doelen niet delen en dit is niet het droombedrijf welke wil je. 

Stappen om uw missie vorm te geven

  • We definiëren de deelnemers (de ruggengraat van het team)
  • Een eerste integratiesessie met kernvragen, waarvan het doel is om tot een consensus te komen en te definiëren wat onze missie is en welke principes we hanteren in ons werk (zie de bovenstaande vragen, maar ze zijn veel breder wanneer we met elke deelnemer beginnen te praten)
  • Analyse van primaire informatie en deze tot een droog residu brengen
  • Analyse van informatie van medewerkers
  • De tweede integratiesessie met het team, waarin we de visie van TOP-managers en medewerkers combineren.
  • Goedkeuring en presentatie van de behaalde resultaten 

Medewerkers aannemen

Dit is een van de belangrijkste en duidelijke indicatoren van hoe principes en missie medewerkers beïnvloeden. Al bij de ingang “schermen” we mensen af ​​volgens onze waarden “van ons is niet van ons”. Hiervoor wordt een profiel (portret) van de kandidaat gevormd in de context van onze bedrijfscultuur. Bijvoorbeeld: je bent geïnteresseerd in principes bij een kandidaat als klantgerichtheid, teamwork en innovatie.

Om dit te doen, hebben we al informatie over hoe TOP-managers begrijpen en wat ze in deze concepten stoppen, en ook hoe ze de aanwezigheid van deze kwaliteiten in een persoon bepalen (cases, vragen, gedrag, etc.). Daarom is het noodzakelijk om een ​​bepaalde check te creëren. een blad (matrix) met deze competenties, waar schalen en beoordelingsmethoden zullen zijn die zullen worden gebruikt door wervingsmanagers en HR-s zodat “onze” mensen de organisatie binnenkomen! 

Voorbeelden van missies van bekende bedrijven

  • Microsoft – Iedereen in staat stellen om hun potentieel en hun volledige potentieel te verwezenlijken.
  • Lenovo – We werken voor degenen die handelen. Engelse versie: voor degenen die dat wel doen! Inspireer mensen en word een van ‘s werelds beste bedrijven.
  • General Electric – We helpen de problemen en problemen van elk individu en bedrijf op te lossen.
  • Sony – stopt niet bij creativiteit en innovatie om hoogwaardige en innovatieve producten te creëren.
  • Intel – Maak computers en innovatieve producten en technologieën om het leven van mensen te verbeteren.
  • Enter – We helpen het heden te waarderen. Met liefde en eerlijkheid. 

Als u voor uzelf de missie van het bedrijf wilt definiëren en de waarden wilt begrijpen, helpen wij u daar graag bij.

search for a job

https://www.globalrecruitment.info/

ADMINISTRATIEF BEDIENDE POSTKAMER

Functie

In je job als administratief medewerkster postkamer (m / v) ben je klaar om het product naar het postdistributiecentrum te vervoeren. Je zorgt ervoor dat je het afgesproken tijdschema volgt. Je bent verantwoordelijk voor het scannen van inkomende en uitgaande documenten voor verdere verwerking.

  • Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van de levering voldoet aan de vooropgestelde kwaliteitsnormen.
  • Je volgt altijd het proces van het voltooien van zijn taak.
  • U kunt binnenlandse en / of buitenlandse post posten.
  • Je rapporteert technische en organisatorische problemen aan de teamcoördinator.
  • U zorgt ervoor dat u handmatig post verwerkt die niet mechanisch kan worden verwerkt.

Taken zijn altijd beperkt in de tijd en vereisen op bepaalde momenten van de dag een hoog rendement.

Aanbod

Je werkt op een goede dag. /.-. (Het kan nodig zijn om overeenstemming te bereiken met collega’s en bepaalde cursussen te volgen) Een goed salaris hangt af van kwaliteit en vaardigheden. Naast uw wettelijke vakantie zijn er nog andere gratis ADV-dagen met uw persoonsgegevens

Wil je weten of je in aanmerking komt voor deze baan? Lees zeker verder!

Heb je al werkervaring in een verzendkamer, postkamer, drukkerij of andere ervaring met papierverwerking? Daarnaast beschik je over een sterk analytisch vermogen en kun je complexe taken aan. Je werkt altijd heel nauwkeurig. Daarnaast ben je een servicegerichte en teamspeler. Betrouwbaarheid en integriteit zijn belangrijke waarden voor onze klanten. U kunt fysieke taken uitvoeren (ongeveer een deel van uw tijd) en u kunt meerdere keren per dag specifieke taken aan. Het is beter als je de Bpost-optie / verzendmethode kent. Het is belangrijk dat u over computerkennis beschikt en snel inhuurt. Je werkt met je eigen programma’s, die je natuurlijk leren.

Organiseer de distributie van magazijnen op locatie en bewaak het beheer, informeer interne of externe klanten over de orderverwerking en opvolging en controleer de ontvangst van de ontvangst  Bepaal de verwerkingsvolgorde, organiseer of controleer het beheer (codering, rotatie, etc.) van de inventaris van producten, goederen of grondstoffen, coördineer en controleer logistieke activiteiten tijdens ontvangst, verzending en levering, opvolgen dataregistratie activiteiten om afwijkingen vast te stellen, heftruckchauffeur activiteiten, Ordervoorbereider, …, plan volgens orderverwerkingsvolgorde

MBO-niveau (BSO of BSO)

https://www.vindazo.be/keywords/postkamer.html

BUITENDIENST MILIEU MEDEWERKER M/V

administratief medewerker

Jouw verantwoordelijkheden

Als medewerker van dit milieuadviesbureau ga je op pad om metingen te doen met een dynamisch en loyaal team. Hiertoe word je getraind en op de lange termijn meet je zelfstandig om feedback te geven en op management wijze te rapporteren aan de leidinggevende

Jouw profiel

  • -Milieu, life science heeft je altijd al gefascineerd;
  • -U heeft een A1 diploma behaald;
  • -Buitenwerk in alle weersomstandigheden houdt je niet tegen;
  • – Je bent “young potential” en bent op zoek naar je eerste of tweede vaste baan;
  • -U bent bereid om on-the-job training te accepteren;
  • -Je bent op zoek naar wetenschappelijk, zeer “hands-on” en “fysiek” werk.

Onze aanbod

  • Je krijgt een vast contract.
  • Je komt uiteindelijk terecht in een adviesbureau, een dynamisch team en een bedrijf dat opleidingen aanbiedt, zodat degenen die van school afstuderen gekwalificeerd moeten zijn!

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/administratief-medewerker.html

Develops vacature

Java Back-end Developer

Nedap N.V.

Functieomschrijving
Our market group Nedap Security Management develops and markets innovative systems for the physical security of buildings and grounds. This includes ; access control, video surveillance and intrusion detection. As a leader in the international industry for physical access control and security beheer, we base our products on state-of-the-art software and hardware technology. Many top companies use our security solutions. Stelling include banks, large public buildings, airports and multinationals.

Your job as java back-end developer

You will work in one of the three scrum teams to refactor the existing programmatuur and implement new functionality. This includes analyzing and improving vertoning, building our rest api, streamlining the user experience and modernizing our code base. Of course you do this not only jointly with 2 programmatuur teams consisting of a total of 21 people, where we work on the fundament of agile / scrum. You will become part of one team where team communication is an belangrijk part of your work.

Required experience and skills as java back-end developer

You are able to write readable, scalable and well-structured code with good performance. You ensure that this code is tested properly. You are also able to steun the front-end developers by translating front-end needs into rest interfaces with beautiful json. You also review the work of your colleagues with a respectful critical eye. You can analyze problems identified by our testers and our steun desk and solve them where possible.

You are eager to learn, analytical, ambitious and have an insatiable drive to challenge yourself and further develop yourself. You have a completed hbo or wo course in the direction of ( technical ) laptop science. You have at least 3 years of experience in a similar role and you are also someone who knows how to take steps in our product development. You also have an inexhaustible source of energy and inspiration to play this role.

Specifically you have:

Good knowledge of java knowledge of java enterprise edition, preferably from experience with jboss or wildfly experience with web diensten, rest and json experience with relational databases experience with automated unit and integration testing, continuous integration affinity with security good command of the english language

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/develops.html

Bediende vacatures

 

Medewerker klantenservice ( 1440002066 )

Olympia limburg 6211ch maastricht

Commerciële assistentie als customer service juut voor de belgische energieleverancier eneco beantwoord je vragen in het nederlands voor de engageren facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen.

Mogelijke vragen zijn bv. : “ ik ga verkassen en wil mijn gelijkenis overbrengen naar een verrassend adressering, wat moet ik doen? ” “ ik ben afnemer bij een andere energieleverancier en wil overstappen naar eneco, hoe dit ik dit? ”

Omschrijving

Als customer service tuut voor de belgische energieleverancier eneco beantwoord je vragen in het nederlands voor de engageren facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen. mogelijke vragen zijn bv. : “ ik ga verhuizen en wil mijn contract vertalen naar een verrassend adres, wat moet ik doen? ” “ ik ben consument bij een andere energieleverancier en wil overstappen naar eneco, hoe dit ik dit? ” “ ik heb een petitie over mijn factuur… ” tezamen met je collega’s sta je in voor een correcte dienstverlening. klanten contacteren je zowel telefonisch als via e-mail ( in mindere mate ), ook een goede schriftelijke taalvaardigheid in het nederlands is dus noodzakelijk. fundamenteel is overigens dat je zeer nauwkeurigte werk gaat m. b. t. de input van gegevens en cijfers. je krijgt een uitgebreide betaalde opleiding van 2 wekenzodat je voldoende weten en vaardigheden hebt om elke petitie te antwoorden en een optimale klanttevredenheid te waarborgen!

Een succesvolle klantendienstmedewerker heeft een positieve gezindheid en zet de consument steevast centraal. je hebt het tegoed om snel te kunnen schakelen tussen de verscheidene klantvragen en je wil tezamen met jouw collega’s een ultieme klantervaring realiseren.

– beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het nederlands ( gesproken en bij nasmaak ook auteurschap, vb. om mails te antwoorden ) ;

– is ervaring met telefonisch voeling en/of administratie is een plus ( vb. klantendienst/commercieel knecht ) ;

– is een commerciële gezindheid is een absolute must ;

– is ervaring in/affiniteit met de energiesector is een groot pluspunt ( geen vereiste ) ;

– ben je cijfergericht en secuur ; – ben je volledig beschikbaar voor de training van 2 weken – ben je beschikbaar tussen 08:00 en 18:00 ( maandag-vrijdag ). je kan 20-24 uur, 24-32 uur of 32-40 uur per week werken. de werkuren wordt verdeeld over 5 werkdagen. – je krijgt bij start een contract van determineren duur voor 7 maanden, het gaat echter wel vorming mbo-algemeen

Aanbod

– betaalde trainingen ;

– acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken ;

– de ruimte om deel te nuttigen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering ;

– 8 % vakantiegeld ; – een reiskostenvergoeding vanaf

https://www.vindazo.nl/keywords/bediende.html